Nja allt är ju original så den får förbli så...drutten skrev:Fyll ut vevhuset med JB Weld eller liknande blir en mycket trevligare motor då ;)
Har jag mer bråttom åker jag andra moppar...

Nja allt är ju original så den får förbli så...drutten skrev:Fyll ut vevhuset med JB Weld eller liknande blir en mycket trevligare motor då ;)
Det är väl egentligen bara armen till bensinkranet som kan ta lite tid annars är det ju bara några skruvar?!JanneHagnell skrev:Har allt kört flera provturer sittande på tanken. Det är en nackdel med de där, att det är rätt mackligt att få av kåpan om du behöver göra det i ett huj. Visst kan man komma åt genom motorluckorna, men inte mycket. Hade funderingar på snabbfästen och gasfjädrar...
Jo då förstår jag, bäst köra utan kåpa då...får väl lyfta på en pall...JanneHagnell skrev:Jag tänkte väl mest på när man håller på och mekar-provkör-mekar-provkör. Då är det trevligt med en kåpa som man kan ha av utan att mista sadeln också. Allra bäst i det hänseendet är förstås en icke-scooter, men det är ju inte vad vi pratar om här.
Det låter som en variant jag kommer använda mig av också!drutten skrev:Jag Brukar köra lite lätt med varmluftspistolen när det är dags.
och sedan montera Packboxarna när det svalnat av lite
Ledsnat på en skoterett? Är det möjligt?!JanneHagnell skrev:Har du ledsnat på Scooteretten får du väl skicka ner den till mig...
Ja, vaLuddet84 skrev:Sugen på en igen Janne?;)