2takt68 skrev:Be om ursäkt för vadå två hjulingar är ju alltid kul,blir ju ännu ballare med fotkoppling,springergaffel och stelben.
Även om det är ett moppe forum så slinker det ju in en och annan mc bild i någon tråd trevlig tycker jag
Gött stuk på hojen och sicken snygg färg kombination på monarpeden.
Stockis har tidigare bett om ursäkt för att han eminente Harley råkat komma med i fotografiets bakgrund. Eftersom det förtog lite av trådens innebörd å han lovade då att vara skickligare med kameran nästa gång..men nu hände det igen
men snygg är den <!-- </EdIndex> --></div>
2takt68 skrev:Be om ursäkt för vadå två hjulingar är ju alltid kul,blir ju ännu ballare med fotkoppling,springergaffel och stelben.
Även om det är ett moppe forum så slinker det ju in en och annan mc bild i någon tråd trevlig tycker jag
Gött stuk på hojen och sicken snygg färg kombination på monarpeden.
Stockis har tidigare bett om ursäkt för att han eminente Harley råkat komma med i fotografiets bakgrund. Eftersom det förtog lite av trådens innebörd å han lovade då att vara skickligare med kameran nästa gång..men nu hände det igen
men snygg är den
jo då jag håller med doktorn,men det ena spratt till i mc kroppen för ett ögonblick när jag fick se bildern på stockis Harley,men givet så skall ju detta forum avhandla mopeder i första hand så att inte trådarna tappar fokus <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jepp jag håller med er,det är sant,men du NH vad vill du ge för en original cylle?jag ska åka ihop med ett gäng gubbar som har det mesta upp till örebro på lördag <!-- </EdIndex> --></div>
stockis-70 skrev:Jepp jag håller med er,det är sant,men du NH vad vill du ge för en original cylle?jag ska åka ihop med ett gäng gubbar som har det mesta upp till örebro på lördag
ja du ja vet ej va som e skäligt att ge för en sån?? avvaktar ev lite då ja haft kontakt me en kille som hade ganska många på hyllan med olika borrning, ska du leta efter ngt speciellt i örebro?? <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Allt av intresse nu när man har lyckats fylla garaget är det bara att fortsätta,hon ser ingen skillnad längre.Har en gubbstockis på gång 1500:- idelar,blästrad ram legat i ett par år behöver nog en ny blästring,det enda som saknas vad säljaren visste var gashandtag och wirers men den har en 2vxl hand gillar fot bättre! <!-- </EdIndex> --></div>
stockis-70 skrev:Allt av intresse nu när man har lyckats fylla garaget är det bara att fortsätta,hon ser ingen skillnad längre.Har en gubbstockis på gång 1500:- idelar,blästrad ram legat i ett par år behöver nog en ny blästring,det enda som saknas vad säljaren visste var gashandtag och wirers men den har en 2vxl hand gillar fot bättre!
en 1279 med andra ord eller?? eftersom den hade handvxl maskin. en sån moppe skulle ja vilja ha igen. har haft en toppfin sån i originalskick. polisvit o blå var den. <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag kan köpa den till dig,jag behöver den egentligen inte eller så gör jag det men det var någon som kom ner här och läste vad jag skrev om att fylla garaget så jag måste visst städa där inom kort <!-- </EdIndex> --></div>
stockis-70 skrev:Jag kan köpa den till dig,jag behöver den egentligen inte eller så gör jag det men det var någon som kom ner här och läste vad jag skrev om att fylla garaget så jag måste visst städa där inom kort
vad var priset på den moppen?? vad saknas o vad finns?? e de hopplöst objekt?? vore skoj me en 15 års moppe igen, <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Snyggt NH, nu är du igång igen med mopedrenoveringar, ska bli kul att
följa nya utmaningar <!-- </EdIndex> --></div>
Grannen skrev:Snyggt NH, nu är du igång igen med mopedrenoveringar, ska bli kul att
följa nya utmaningar
mer sugen på en 1279 o fixa då ja hade de som 15 års moppe, men först måste ja avyttra mitt 2013 objekt. får väl se om någon vill köpa den. e ju inte säkert de blir några större förändringar. men en 1279 vill jag ha. <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hoppas på förändringar till det bättre - du kan ju annonsera din pärla eller
ännu hällre sälja den till Doktorn <!-- </EdIndex> --></div>