Vilket j-la påhopp! (valfri smiley)J C skrev: Tårtan hade vid samma tidpunkt 3st besökare varav Lården registrerades för ett besök och J2000E för två.
/JC
Och ändå var Sixtens takhöjd bara en blek version av häcklandet och takhöjden på KCTT...

Vilket j-la påhopp! (valfri smiley)J C skrev: Tårtan hade vid samma tidpunkt 3st besökare varav Lården registrerades för ett besök och J2000E för två.
/JC
Vilken Sixtenversion var det?J C skrev: Vi la ned sidan en gång på skoj. Naturligtvis den 1:a april och 6 månader senare när den fortfarande var nedlagd hade vi lika många dagliga besökare som alla andra svenska moppesidor tillsammans. Tårtan hade vid samma tidpunkt 3st besökare varav Lården registrerades för ett besök och J2000E för två.
Sixten var egentligen aldrig tänkt att bli en gigantisk sida men med med många likasinnade dårar som anslöt blev det till en lavin som bara fortsatte att rulla.
/JC
Hehe, jag sover inte dåligt om natten i alla fallzappafan skrev:Endast 309 mil & såldes alldeles för billigt till "Forumkändisar"....![]()
____________________ (...skojar bara...
)
Njae jag kände bara att den var fin, men skulle nog inte köras så mycket (pallar inte med "toppfarten" på otrimmat...) så då tänkte jag att istället för att stå i ett hörn å samla damm, är det väl roligare att fler får se den på Raketbasen.....56:an skrev: Fin mopedskoter det där, den hade jag aldrig sålt