- 1. Vill ni ha film och foto uppdelade i två olika kategorier? Har inte flyttat över alla ämnen som ska vara där än.
2. Ska Cyklar tillhöra Övriga Fordon? Vill främsta att cykelfantasterna svarar på det.
FRÅGOR!
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
FRÅGOR!
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag har två frågor ang. ombyggnaden av forumet:
//Jossan
Josefine Andersson
Josefine Andersson
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
-
- Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..
-
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Okej, det var det jag tyckte själv också. Har nu delat upp film & foto också så att det i kommer att bli lättare att hitta när det kommer fler inlägg. Alla trådar/ämnen är fortfarande inte flyttade där de ska vara, men det är på gång.
Vill ni visa upp bilder från mopedturer, museum, rally eller skapa en bildtråd om någon speciellt: Då är det foto som gäller.
Har ni köpt en ny moppe och vill snacka om den: Då är Allmänt snack rätta stället.
Har ni en moped som ni pysslar och fixar med: Då är Projekt och renoveringar rätt ställa att posta på. <!-- </EdIndex> --></div>
Vill ni visa upp bilder från mopedturer, museum, rally eller skapa en bildtråd om någon speciellt: Då är det foto som gäller.
Har ni köpt en ny moppe och vill snacka om den: Då är Allmänt snack rätta stället.
Har ni en moped som ni pysslar och fixar med: Då är Projekt och renoveringar rätt ställa att posta på. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Josefine Andersson
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Kanske i en låst tråd som börjar med "Här skriver vi om..." <!-- </EdIndex> --></div>
Det där borde stå överst i varje kategori så man vet var man ska skriva sina inläggRaketsport skrev:Okej, det var det jag tyckte själv också. Har nu delat upp film & foto också så att det i kommer att bli lättare att hitta när det kommer fler inlägg. Alla trådar/ämnen är fortfarande inte flyttade där de ska vara, men det är på gång.
Har ni en moped som ni pysslar och fixar med: Då är Projekt och renoveringar rätt ställa att posta på.
Kanske i en låst tråd som börjar med "Här skriver vi om..." <!-- </EdIndex> --></div>
Ordförande i Hallstamoppers 

-
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Japp, huvudbeskrivningar ligger redan ute.
Ska lägga till klistrad trådar som hjälper till i så här början. Eftersom jag inte sorterat allt än så är det svårt att se på de gamla inläggen var allt ska vara. Jag tror att det i slutändan blir lättare för oss alla att ha t.ex mekaniska frågor uppdelat från andra. Och det blir lättare att se vad som är nytt & intressant för var och en. Men tills dess så är det ingen fara om inläggen hamnar "fel", det fixar jag. <!-- </EdIndex> --></div>
Ska lägga till klistrad trådar som hjälper till i så här början. Eftersom jag inte sorterat allt än så är det svårt att se på de gamla inläggen var allt ska vara. Jag tror att det i slutändan blir lättare för oss alla att ha t.ex mekaniska frågor uppdelat från andra. Och det blir lättare att se vad som är nytt & intressant för var och en. Men tills dess så är det ingen fara om inläggen hamnar "fel", det fixar jag. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Josefine Andersson