FRÅGOR!

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

FRÅGOR!

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag har två frågor ang. ombyggnaden av forumet:
  • 1. Vill ni ha film och foto uppdelade i två olika kategorier? Har inte flyttat över alla ämnen som ska vara där än.

2. Ska Cyklar tillhöra Övriga Fordon? Vill främsta att cykelfantasterna svarar på det.
<!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Användarens profilbild
Rexxy
Kontakt:

Inlägg av Rexxy »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->"Multimedia"
Filmer
Bilder

Cyklar har jag ingen åsikt om. :) <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tackar för svaret! Ja, jag tyckte att det var bäst att de som gillar cyklar svarar på den. Det finns ju några här som främst & mest håller på med icke-motordrivna två-hjuligar.

Någon fler med åsikter? <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Samuel

Inlägg av Samuel »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag tycker att cyklarna ska ha en egen kategori.
Dom tillhör ju crescent/nymans.
Övriga fordon är ju mer andra fordon :wink: ja ni fattar <!-- </EdIndex> --></div>
fd Körmoped
Kalle

Inlägg av Kalle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jag tycker också cyklar ska ha ett eget. <!-- </EdIndex> --></div>
NV

Inlägg av NV »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Även jag tycker att cyklar ska en egen kategori.
Intresset för äldre cyklar är ju dessutom på stark frammarsch. <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->cyklar egen kategori helt klart! <!-- </EdIndex> --></div>
Grannen

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->:bike_pedalare: Klart dom ska ha egen kategori - annars är ni ju ute å cyklar :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Alabamamannen

Inlägg av Alabamamannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Cyklist Jomenvisst Annars blir d trist :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Okej, det var det jag tyckte själv också. Har nu delat upp film & foto också så att det i kommer att bli lättare att hitta när det kommer fler inlägg. Alla trådar/ämnen är fortfarande inte flyttade där de ska vara, men det är på gång.

Vill ni visa upp bilder från mopedturer, museum, rally eller skapa en bildtråd om någon speciellt: Då är det foto som gäller.
Har ni köpt en ny moppe och vill snacka om den: Då är Allmänt snack rätta stället.
Har ni en moped som ni pysslar och fixar med: Då är Projekt och renoveringar rätt ställa att posta på. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Användarens profilbild
Braxmatte
Forumsponsor

Inlägg av Braxmatte »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Raketsport skrev:Okej, det var det jag tyckte själv också. Har nu delat upp film & foto också så att det i kommer att bli lättare att hitta när det kommer fler inlägg. Alla trådar/ämnen är fortfarande inte flyttade där de ska vara, men det är på gång.

Vill ni visa upp bilder från mopedturer, museum, rally eller skapa en bildtråd om någon speciellt: Då är det foto som gäller.
Har ni köpt en ny moppe och vill snacka om den: Då är Allmänt snack rätta stället.
Har ni en moped som ni pysslar och fixar med: Då är Projekt och renoveringar rätt ställa att posta på.
Det där borde stå överst i varje kategori så man vet var man ska skriva sina inlägg
Kanske i en låst tråd som börjar med "Här skriver vi om..." <!-- </EdIndex> --></div>
Ordförande i Hallstamoppers :D
monark 50s

Inlägg av monark 50s »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det går ju även att lägga in forum beskrivning efter huvudrubrik, det hade jag på mitt forum och Johan har det på hallstas. :D <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Japp, huvudbeskrivningar ligger redan ute.

Ska lägga till klistrad trådar som hjälper till i så här början. Eftersom jag inte sorterat allt än så är det svårt att se på de gamla inläggen var allt ska vara. Jag tror att det i slutändan blir lättare för oss alla att ha t.ex mekaniska frågor uppdelat från andra. Och det blir lättare att se vad som är nytt & intressant för var och en. Men tills dess så är det ingen fara om inläggen hamnar "fel", det fixar jag. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Skriv svar