Tur att man har ett gäng åkfärdiga... <!-- </EdIndex> --></div>
Bilden ljuger ...billykid skrev:Det var en bra orginal Compact....annat än den jag började med !!
!!!
Hmmm turbouffe var det en Maraton Compact, eller hete den Crescent eller Monarkturbouffe skrev:En såndärna Compact med den lacken fast 3vxl., vi kallade den oxblodsrödmetallic köpte jag ny hos Cykelbengt på Tunbyvägen i Västerås 1976, har tyvärr inte färgkoden men du hittar nog en liknande på nätet om du söker....
Ehm bläddrade på forumet och såg det här...tompa skrev:Ska du sälja den på tradera sen, ellervihan skrev:JAg uppskatar två växlade hand
Kan till och med betala frakt
mvhfan va sur ja blir på såna, kladdar här å tigger delar, för att sen sälja på tradera
![]()
Håller med Viktor här! Skulle du kunna länka till nått inlägg där en person har tiggt till sig 2 växlade motorer av någon för att sedan sälja vidare på tradera?vihan skrev:Ehm bläddrade på forumet och såg det här...tompa skrev:Ska du sälja den på tradera sen, ellervihan skrev:JAg uppskatar två växlade hand
Kan till och med betala frakt
mvhfan va sur ja blir på såna, kladdar här å tigger delar, för att sen sälja på tradera
![]()
Vafan anklagar du mig för du har ingen jävla grund till det!!
Sånt blir jag jävligt lack på....
Undrar den sure jäveln vad jag skulle ha den till så råkade det vara så att min bror saknade en motor till sin 1248 då den gamla var skrot från början till slut av diverse misshandlingar trasig vev fel schimsat hål i blocket men förlåt för att jag sa att jag kunde ta emot den motorn ?!!
Fick förövrigt köpa en sachsmotor till den billigt av en TREVLIG äldre herre här så nu är den komplett
Saknas då bara en tvåväxlad till en stockholmare i värden sämsta skick men det kan jag väl inte skriva här för då jävlar tigger jag en motor som jag ska sätta på min moppe och sälja på tradera....
Ber om ursäkt till alla andra för den tiden ni slösat på att läsa mitt inlägg:)
Mvh victor