Projekt Mellsta 2020

Original- och bruksrenoveringar samt Custombyggen.
S_Compakt

Inlägg av S_Compakt »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jha .. bara att erkänna att det är Mellsta 2010 som gäller :lol:
Tur att man har ett gäng åkfärdiga... <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
billykid
Forumsponsor

Inlägg av billykid »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det var en bra orginal Compact....annat än den jag började med !! :lol:

staff_annoyed !!! 8) <!-- </EdIndex> --></div>
tompa
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nu får du lägga på ett kol till, snart är de Mellsta -10 :D <!-- </EdIndex> --></div>
Nymans2013

Inlägg av Nymans2013 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
S_Compakt skrev:Demontering
Bild

2-växlad cocos_acc.gif bara att ge bort....

Bild
Ge mig. :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Har inte vettet att sluta med moppar.
S_Compakt

Inlägg av S_Compakt »

billykid skrev:Det var en bra orginal Compact....annat än den jag började med !! :lol:

staff_annoyed !!! 8)
Bilden ljuger ...

Faktiskt så är man numer rätt skeptisk till att bjuda på enbart bilder

Jodå Tompa 2010 , ska jag klara.. ehh hehe
Fast om man verkligen tänker efter så är det ju snarare så att man byter ju faktiskt ut det mesta (!) Ramen, gaffeln, svingen och pakethållaren är ju iallafall kvar .. kanske framskärmen corsodispari_unsure <!-- </EdIndex> --></div>
turbouffe

Inlägg av turbouffe »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->En såndärna Compact med den lacken fast 3vxl., vi kallade den oxblodsrödmetallic köpte jag ny hos Cykelbengt på Tunbyvägen i Västerås 1976, har tyvärr inte färgkoden men du hittar nog en liknande på nätet om du söker.... <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
billykid
Forumsponsor

Inlägg av billykid »

turbouffe skrev:En såndärna Compact med den lacken fast 3vxl., vi kallade den oxblodsrödmetallic köpte jag ny hos Cykelbengt på Tunbyvägen i Västerås 1976, har tyvärr inte färgkoden men du hittar nog en liknande på nätet om du söker....
Hmmm turbouffe var det en Maraton Compact, eller hete den Crescent eller Monark :? ???? :) <!-- </EdIndex> --></div>
vihan

Inlägg av vihan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->JAg uppskatar två växlade hand :wink:

Kan till och med betala frakt :)

mvh <!-- </EdIndex> --></div>
S_Compakt

Inlägg av S_Compakt »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag har t.o.m hunnit gett bort en till 2vxl motor sen jag skrev det här ...
jag ska snart sälja iväg minst 3 st 3 växlade , blir bara 4-pet på mina. <!-- </EdIndex> --></div>
tompa
Kontakt:

Inlägg av tompa »

vihan skrev:JAg uppskatar två växlade hand :wink:

mvh
Ska du sälja den på tradera sen, eller staff_italiamac_fastidioso.gif fan va sur ja blir på såna, kladdar här å tigger delar, för att sen sälja på tradera :twisted: :twisted: <!-- </EdIndex> --></div>
S_Compakt

Inlägg av S_Compakt »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag kan villigt erkänna att mina motor affärer inte varit dom bästa , men jag ser hellre att den kommer rätt än att jag tjänar nåt extra , jag har säkert sålt 10 EKF motorer , men endast 1 på tradera , och det efter jag la den här.
Tjänster och gentjänster lönar sig i längden... <!-- </EdIndex> --></div>
vihan

Inlägg av vihan »

tompa skrev:

mvh
Ska du sälja den på tradera sen, eller staff_italiamac_fastidioso.gif fan va sur ja blir på såna, kladdar här å tigger delar, för att sen sälja på tradera :twisted: :twisted:
Ehm bläddrade på forumet och såg det här...

Vafan anklagar du mig för du har ingen jävla grund till det!!
Sånt blir jag jävligt lack på....

Undrar den sure jäveln vad jag skulle ha den till så råkade det vara så att min bror saknade en motor till sin 1248 då den gamla var skrot från början till slut av diverse misshandlingar trasig vev fel schimsat hål i blocket men förlåt för att jag sa att jag kunde ta emot den motorn ?!!

Fick förövrigt köpa en sachsmotor till den billigt av en TREVLIG äldre herre här så nu är den komplett :)

Saknas då bara en tvåväxlad till en stockholmare i värden sämsta skick men det kan jag väl inte skriva här för då jävlar tigger jag en motor som jag ska sätta på min moppe och sälja på tradera....

Ber om ursäkt till alla andra för den tiden ni slösat på att läsa mitt inlägg:)

Mvh victor <!-- </EdIndex> --></div>
Wiklund

Inlägg av Wiklund »

vihan skrev:
tompa skrev:

mvh
Ska du sälja den på tradera sen, eller staff_italiamac_fastidioso.gif fan va sur ja blir på såna, kladdar här å tigger delar, för att sen sälja på tradera :twisted: :twisted:
Ehm bläddrade på forumet och såg det här...

Vafan anklagar du mig för du har ingen jävla grund till det!!
Sånt blir jag jävligt lack på....

Undrar den sure jäveln vad jag skulle ha den till så råkade det vara så att min bror saknade en motor till sin 1248 då den gamla var skrot från början till slut av diverse misshandlingar trasig vev fel schimsat hål i blocket men förlåt för att jag sa att jag kunde ta emot den motorn ?!!

Fick förövrigt köpa en sachsmotor till den billigt av en TREVLIG äldre herre här så nu är den komplett :)

Saknas då bara en tvåväxlad till en stockholmare i värden sämsta skick men det kan jag väl inte skriva här för då jävlar tigger jag en motor som jag ska sätta på min moppe och sälja på tradera....

Ber om ursäkt till alla andra för den tiden ni slösat på att läsa mitt inlägg:)

Mvh victor
Håller med Viktor här! Skulle du kunna länka till nått inlägg där en person har tiggt till sig 2 växlade motorer av någon för att sedan sälja vidare på tradera? :roll: jag har i alla fall inte sett det någonstans? (du pratar om det i plural så jag förmodar att du troligtvis har sett det i någon annan tråd också)...... :evil: inte okej! :x

edit: fint projekt! keep up the good work! :D <!-- </EdIndex> --></div>
S_Compakt

Inlägg av S_Compakt »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hmm :wtf:

Ska det skiftas till 2011 :furious:
Första dagen på semestern och mekhanskarna åker på.
Men mina grejjes som ska beställas , kan inte fås före september :fainted:

Varför skulle man vänta så lääänge .. nu blir det ett snabbt reservprojekt <!-- </EdIndex> --></div>
S_Compakt

Inlägg av S_Compakt »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Eftersom mitt stora projekt har fått lite semesterproblem , så klämde jag dit en EKF motor på min svarta compakt .. bilder (och ev uppstart i morgon) Tyckte det var lite jobbigt att bara ha 60cc på Sätercrusingen... <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar