Nu får det ta mig f.. sluta snöa!
-
- Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Som sagt så är den förhoppningsvis tillräcklig: http://www.hondamc.com/hmcc/templates/Page____7782.aspx
Väderstollarna har ju lovat bortåt 5dm snö inatt. så den lär ju få jobba.
Slänger upp några bilder och kanske en film, såvida maskinen inte kräver tvåhandsfattning för att ta sig frammåt. <!-- </EdIndex> --></div>
Ska till och skotta taket på jobbet imorron. Ungefär 150kvm, låg 45cm när jag var uppe idag och kollad, i 5 olika lager med ömsom blötsnö, ömsom pudersnö. Efter lite snack med en god vän på ett maskinföretag här i kalmar så lyckades vi ragga upp en snöslunga modell special. Dom har själva köpt den för att röjja taket på sin byggnad. men vi skulle få låna den imorron. tydligen ska banden vara skonsammare mot takpappen än en hjulgående versionConrad Engström skrev:Jag har också hittat nya muskler. jag har skottat dryga 100 Kvadrat tak.
Som sagt så är den förhoppningsvis tillräcklig: http://www.hondamc.com/hmcc/templates/Page____7782.aspx
Väderstollarna har ju lovat bortåt 5dm snö inatt. så den lär ju få jobba.

Slänger upp några bilder och kanske en film, såvida maskinen inte kräver tvåhandsfattning för att ta sig frammåt. <!-- </EdIndex> --></div>
Har inte vettet att sluta med moppar.
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jävla snö....snöstorm och en massa snö, alla tåg inställda och ingen plogbil så långt ögat kan se.
Höll på 45 minuter med att gräva loss en Opel Corsa som parkerat i en snövall.
Jag som var så glad förra Söndagen när det droppade från taken och solen sken och vägarna började smälta upp.....provade med tumstocken på gräsmattan 84 cm snö.... <!-- </EdIndex> --></div>
Höll på 45 minuter med att gräva loss en Opel Corsa som parkerat i en snövall.
Jag som var så glad förra Söndagen när det droppade från taken och solen sken och vägarna började smälta upp.....provade med tumstocken på gräsmattan 84 cm snö.... <!-- </EdIndex> --></div>
Crescent Golden Champ 1255
Crescent Champion 1256
Mustang Cross B
Crescent Champion 1256
Mustang Cross B
- pangerva
- Forumsponsor
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nä nu räcker det!
Nä det gör det uppenbarligen inte för det snöar utav bara h.....e och det ska fortsätta. 
Ska bort ikväll. Tar bilen dit så får jag bestämma när vi kommit dit om jag kör hem eller
och pulsar 2,5km 
Så här har det inte sett ut i Göteborg sedan 50-talet efter vad jag kan minnas
<!-- </EdIndex> --></div>

Ska bort ikväll. Tar bilen dit så får jag bestämma när vi kommit dit om jag kör hem eller

Så här har det inte sett ut i Göteborg sedan 50-talet efter vad jag kan minnas

Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Här har det då inte blivit nån snö idag, men har blåst som attan så det har varit svinigt kallt ute -15 grader med snålblåst lär nog bli åtskilligt kallare i kväll misstänker jag...
så det blir nog en liten *rackare*
i stugvärmen ikväll..

fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
-
- Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
-
skojj utan sommar!
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Mycke gnäll äre!!! kolla va roligt men kan ha i snön skulle aldrig gått att göra när det är sommar!!
www.youtube.com/watch?v=4s5Tb17iHBs
eller sök sparkrace runndagarna!!
Och kom ihåg det är bara dumma och lata som fryser..... <!-- </EdIndex> --></div>
www.youtube.com/watch?v=4s5Tb17iHBs
eller sök sparkrace runndagarna!!
Och kom ihåg det är bara dumma och lata som fryser..... <!-- </EdIndex> --></div>
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Fy faan!!
Skottat gården fyra gånger idag. Det vräker ner nonstop och blåser som fanken. Tänkte ta fram skotern och ta mig en liten sväng, men den står insnöad i växthuset med en snödriva från helvetet (om det finns sådana där i värmen
) framför dörren. Men, men, efter regn kommer ju sol säger man. Men jag börjar tro att efter snö kommer ännu mer snö.
Skottat gården fyra gånger idag. Det vräker ner nonstop och blåser som fanken. Tänkte ta fram skotern och ta mig en liten sväng, men den står insnöad i växthuset med en snödriva från helvetet (om det finns sådana där i värmen

- SachsMekarn
-