Visst ska kablarna till baklyset GRÖN + GRÅ vara direktkopplade till baklyset?

Tror du man kan lita på gömmiblandningen i dom nya packboxarna man köper idag?Alfredsson skrev:Passa på nu när hösten kommer att byta lager och boxar
Har du inte chokekolven i ? Om inte så surar motorn .Wompa skrev:Jaja...
Har kopplat el nu hela dagen i princip.
Startar den tror ni? NEJ!
Skulle se om choken krånglade, då vart det gängpaj på förgasaren så nu sitter chokvajern inte kvar i förgasaren längre...
Iaf så har jag gnista men fan den startar inte!
Går igång ibland men då bara på fullgas... sen gick den en liten kort stund på tomgång men dog tvärt och sen startade den inte längre.
Vad kan det vara? Stiftet blir blött så bränsle får den... gnista har den men kanske inte stark?
Har ny primärspole, kondensator och brytare... är det Flygtändningen som spökar tror ni?.... Vill fan inte byta bort den.
Kan det vara en packbox som släpper ut tryck?
Vad fan vet jag.. blir så trött
"Andra historier" finns det många av har jag märkt vid det här laget men jag undviker såna på mina mopeder.Johan Lat skrev:Packboxarna som har gummi i sig kan du lita på, det är ju industri kvalitet, gummibälgarna i plast är en annan historia.
Den är på plats nu...Hakan skrev:Har du inte chokekolven i ? Om inte så surar motorn .Wompa skrev:Jaja...
Har kopplat el nu hela dagen i princip.
Startar den tror ni? NEJ!
Skulle se om choken krånglade, då vart det gängpaj på förgasaren så nu sitter chokvajern inte kvar i förgasaren längre...
Iaf så har jag gnista men fan den startar inte!
Går igång ibland men då bara på fullgas... sen gick den en liten kort stund på tomgång men dog tvärt och sen startade den inte längre.
Vad kan det vara? Stiftet blir blött så bränsle får den... gnista har den men kanske inte stark?
Har ny primärspole, kondensator och brytare... är det Flygtändningen som spökar tror ni?.... Vill fan inte byta bort den.
Kan det vara en packbox som släpper ut tryck?
Vad fan vet jag.. blir så trött
Ska sitta ett gummi längst ner på chokekolven,sitter inte gummit där surar den för det.