Fina cyllar Semlanselma skrev:Var o hämtade cylinder och vevsläng idag.
Ska bli gött att få börja pilla med motorn.
Ska bli spännande att se hur mycket merjobb som är kvar för att få till det.

skulle inte vara fel med en sådan till min G-Enduro
Fina cyllar Semlanselma skrev:Var o hämtade cylinder och vevsläng idag.
Det går men inte som jag vill ha det,så jag väntar lite.billykid skrev:Det såg ut att behövas ta bort mycket för att passa in kanalerna med 4V1 cyllen....men skam den som ger sig...
Trevliga cylindrar som går att puttra med om man nu vill dettture skrev:Fina cyllar Semlanselma skrev:Var o hämtade cylinder och vevsläng idag.
![]()
skulle inte vara fel med en sådan till min G-Enduro
Typiskt. Och sen har inte Momentum det du söker på lager,selma skrev: Ett var naturligtvis fel,hade beställ efter en sprängskiss men det finns väl lite olika block på dom här snurrorna.
Så det får bli ett besök till Momentum i morgon.
Jaså, du har också handlat där?Hynboholm skrev:Typiskt. Och sen har inte Momentum det du söker på lager,selma skrev: Ett var naturligtvis fel,hade beställ efter en sprängskiss men det finns väl lite olika block på dom här snurrorna.
så är det stopp och vänta på grejer i några dagar (veckor?) igen...
selma skrev:Började pilla lite med motorn idag,började stoppa i lite lager.
Ett var naturligtvis fel,hade beställ efter en sprängskiss men det finns väl lite olika block på dom här snurrorna.
Men skönt att äntligen vara på g med snurran.![]()
Haha,jag provade många lösningar i början.JanneL skrev:selma skrev:Började pilla lite med motorn idag,började stoppa i lite lager.
Ett var naturligtvis fel,hade beställ efter en sprängskiss men det finns väl lite olika block på dom här snurrorna.
Men skönt att äntligen vara på g med snurran.![]()
fler än jag som gillar träklotsar under motorn
Men vi gillar dig ändå Hasse!Hasse skrev:Ja, trä är ett bra material. Är ju många som har i skallen också....
Hasse skrev:Ja, trä är ett bra material. Är ju många som har i skallen också....
Tycker det har gått ganska bra för dej ändå HasseHasse skrev:Ja, trä är ett bra material. Är ju många som har i skallen också....
VADÅ...nu förstår jag inte....Hasse skrev:Ja, trä är ett bra material. Är ju många som har i skallen också....
selma skrev:Tycker det har gått ganska bra för dej ändå HasseHasse skrev:Ja, trä är ett bra material. Är ju många som har i skallen också....