<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Då sätter du fast ett varv slippapper runt pekfingret sen sätter du fingret i hålet varpå du börjar springa runt runt med en j**la fart <!-- </EdIndex> --></div>
hottiz skrev:Borrmaskin...man kan även klippa
en remsa av fint sandpapper o använda
har en sån då jag brukar finslipa fågelholkshål
de blir så släta då...
Gammalt trick som säkert funkar, men inte när man inte har något eluttag eller någon borrmaskin i källarverkstaden
Rekommenderar att du köper dig en borrmaskin med batteri typ AEG eller Makita, och du...dubbla batterier införskaffas samtidigt. <!-- </EdIndex> --></div>
hottiz skrev:Borrmaskin...man kan även klippa
en remsa av fint sandpapper o använda
har en sån då jag brukar finslipa fågelholkshål
de blir så släta då...
Gammalt trick som säkert funkar, men inte när man inte har något eluttag eller någon borrmaskin i källarverkstaden
Rekommenderar att du köper dig en borrmaskin med batteri typ AEG eller Makita, och du...dubbla batterier införskaffas samtidigt.
Nae. känner jag för att vara så seriös med någon form av reparation så tar jag med mig grejjerna till skolan, Pelarborr med kordinatbord
För den intresserade noterades våldsamma 45km/h på mätaren i förgår, med originaldrevning och en fullt intakt magnet/drev/hastighetsmätarkåpa på sachsen <!-- </EdIndex> --></div>