Coola/fula/billiga/dyra mopeder på BLOCKET, TRADERA och EBAY

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ligger i min lista också sedan en tid tillbaka :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jopp å på 130 andras listor med efter NHs tips buuuääähhh :cry:
Den blir nog dyr :( <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Skulle tro det. Synd att stagen inte var med... <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
S_Compakt

Inlägg av S_Compakt »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag lägger ner en förmögenhet på att åka fortare , så då vill jag inte ha mer luftmotstånd , alltså inte på min lista :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Hasse
Forumsponsor

Inlägg av Hasse »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
S_Compakt skrev:Jag lägger ner en förmögenhet på att åka fortare , så då vill jag inte ha mer luftmotstånd , alltså inte på min lista :lol:

En Zündappmotor me trevlig cylle kostar inte så många tusen...... :sorry: <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg

Inlägg av NiklasHögberg »

dr.novolette skrev:jopp å på 130 andras listor med efter NHs tips buuuääähhh :cry:
Den blir nog dyr :(
förlåt doktorn. trodde ej den va så himla eftertraktad. men så var fallet. hoppas du vinner den i alla fall. du får väl slåss me grannen. hehe <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
S_Compakt

Inlägg av S_Compakt »

Hasse skrev:
S_Compakt skrev:Jag lägger ner en förmögenhet på att åka fortare , så då vill jag inte ha mer luftmotstånd , alltså inte på min lista :lol:

En Zündappmotor me trevlig cylle kostar inte så många tusen...... :sorry:
Men dom är ju strypta en gång , känns lite som fusk <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Hasse
Forumsponsor

Inlägg av Hasse »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Men du kan åka fortare :D <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->http://www.tradera.com/-HUSQVARNA-AVGASKROK-TILL-1264-SKOTER-NOS---auktion_302493_108210515#pic

något för skoterett åkaren!! <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

Raketsport skrev:Skulle tro det. Synd att stagen inte var med...
Men varför bjöd ni inte :roll: det slutade ju på 296 spänn rena hittegodset. å varför jag inte bjöd... :roll: skulle vara bussig å låta er få köpa det för min moppe är ju ändå bara i projektstadiet.. :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
NRoos

Inlägg av NRoos »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jag skulle vilja ha den där snubbens bok. Den verkar högst intressant! <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg

NRoos skrev:jag skulle vilja ha den där snubbens bok. Den verkar högst intressant!
vad för bok??? <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Grannen

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jaha, sådär får man en smärre shock när man kommer hem å jag ville vara bussig med Jossan så hon skulle få ett fint skydd till compakten så jag
lade ner budandet å får se till min fasa att det blev rena gebort priset..buäää ... :cry:
Nåväl - det kommer väl kanske ett nytt om nått år - då gäller det att vara alert :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
zappafan
Forumsponsor

Inlägg av zappafan »

NiklasHögberg skrev:
NRoos skrev:jag skulle vilja ha den där snubbens bok. Den verkar högst intressant!
vad för bok???
Katalog kanske han menade, bild 5 på tradera annonsen... :research: <!-- </EdIndex> --></div>
Idrott luktar svett - Sport luktar bensin..
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

dr.novolette skrev:
Raketsport skrev:Skulle tro det. Synd att stagen inte var med...
Men varför bjöd ni inte :roll: det slutade ju på 296 spänn rena hittegodset. å varför jag inte bjöd... :roll: skulle vara bussig å låta er få köpa det för min moppe är ju ändå bara i projektstadiet.. :wink:
Förbannat också! Jag skulle också vara bussig... Vi skulle nog ha sagt något åt varandra slider_anon.gif <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Skriv svar