Coola/fula/billiga/dyra mopeder på BLOCKET, TRADERA och EBAY
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
-
- Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
förlåt doktorn. trodde ej den va så himla eftertraktad. men så var fallet. hoppas du vinner den i alla fall. du får väl slåss me grannen. hehe <!-- </EdIndex> --></div>dr.novolette skrev:jopp å på 130 andras listor med efter NHs tips buuuääähhh
Den blir nog dyr
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Men dom är ju strypta en gång , känns lite som fusk <!-- </EdIndex> --></div>Hasse skrev:S_Compakt skrev:Jag lägger ner en förmögenhet på att åka fortare , så då vill jag inte ha mer luftmotstånd , alltså inte på min lista
En Zündappmotor me trevlig cylle kostar inte så många tusen......
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->http://www.tradera.com/-HUSQVARNA-AVGASKROK-TILL-1264-SKOTER-NOS---auktion_302493_108210515#pic
något för skoterett åkaren!! <!-- </EdIndex> --></div>
något för skoterett åkaren!! <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
-
- Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..
det slutade ju på 296 spänn rena hittegodset. å varför jag inte bjöd...
skulle vara bussig å låta er få köpa det för min moppe är ju ändå bara i projektstadiet..
<!-- </EdIndex> --></div>
Men varför bjöd ni inteRaketsport skrev:Skulle tro det. Synd att stagen inte var med...

-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jaha, sådär får man en smärre shock när man kommer hem å jag ville vara bussig med Jossan så hon skulle få ett fint skydd till compakten så jag
lade ner budandet å får se till min fasa att det blev rena gebort priset..buäää ...
Nåväl - det kommer väl kanske ett nytt om nått år - då gäller det att vara alert
lade ner budandet å får se till min fasa att det blev rena gebort priset..buäää ...

Nåväl - det kommer väl kanske ett nytt om nått år - då gäller det att vara alert

- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
Förbannat också! Jag skulle också vara bussig... Vi skulle nog ha sagt något åt varandradr.novolette skrev:Men varför bjöd ni inteRaketsport skrev:Skulle tro det. Synd att stagen inte var med...det slutade ju på 296 spänn rena hittegodset. å varför jag inte bjöd...
skulle vara bussig å låta er få köpa det för min moppe är ju ändå bara i projektstadiet..

//Jossan
Josefine Andersson
Josefine Andersson