Ta bort rost med elektolyt
Re: Ta bort rost med elektolyt
Att trycka på en knapp på blästerpistolen är nog en Walk In The Park jämfört med att jonglera med en tung laserkanon 

Vinnare i E-tuna backtävling juni 2015, 2:a i Hallsta backtävling 2016. Vinnare i E-tuna backtävling juni 2017 och vinnare i Hallsta backtävling 2017. Tvåa i Sura backtävling 2018. Vinnare i E-tuna backtävling 2018
Jag har haft bilar som det inte hade blivit någonting kvar av om jag använt denna laser. 

Det finns alltid en bättre metod
- Sök den
- Finn den
- Tillämpa den
- Sök den
- Finn den
- Tillämpa den
Samma här och skulle man ha ett par tre miljoner att spendera på nöjen så är kanske inte första tanken att köpa en industrilaser för ägna sig åt rostborttagning på ledig tid 

Vinnare i E-tuna backtävling juni 2015, 2:a i Hallsta backtävling 2016. Vinnare i E-tuna backtävling juni 2017 och vinnare i Hallsta backtävling 2017. Tvåa i Sura backtävling 2018. Vinnare i E-tuna backtävling 2018
-
- Kontakt:
Vete fasen om jag skulle våga. Det där är nog inga leksaker precis. Och barhänta kör de också. Vad händer om de går på en blank yta och lasern reflekteras?
Vips har du inga fingrar kvar, eller ett nytt hårfäste...
Fast nog såg det ut som ett smidigt sätt att göra rent gjutjärnsgallret till utegrillen efter vinterns fina behandling (dvs stått utomhus...)
Vips har du inga fingrar kvar, eller ett nytt hårfäste...
Fast nog såg det ut som ett smidigt sätt att göra rent gjutjärnsgallret till utegrillen efter vinterns fina behandling (dvs stått utomhus...)