Ta bort rost med elektolyt

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Användarens profilbild
Micke S
Forumsponsor

Re: Ta bort rost med elektolyt

Inlägg av Micke S »

Att trycka på en knapp på blästerpistolen är nog en Walk In The Park jämfört med att jonglera med en tung laserkanon :wink:
Vinnare i E-tuna backtävling juni 2015, 2:a i Hallsta backtävling 2016. Vinnare i E-tuna backtävling juni 2017 och vinnare i Hallsta backtävling 2017. Tvåa i Sura backtävling 2018. Vinnare i E-tuna backtävling 2018
Användarens profilbild
tompas11

Inlägg av tompas11 »

Jag har haft bilar som det inte hade blivit någonting kvar av om jag använt denna laser. :shock:
Det finns alltid en bättre metod
- Sök den
- Finn den
- Tillämpa den
Användarens profilbild
Micke S
Forumsponsor

Inlägg av Micke S »

Samma här och skulle man ha ett par tre miljoner att spendera på nöjen så är kanske inte första tanken att köpa en industrilaser för ägna sig åt rostborttagning på ledig tid cocos_acc.gif
Vinnare i E-tuna backtävling juni 2015, 2:a i Hallsta backtävling 2016. Vinnare i E-tuna backtävling juni 2017 och vinnare i Hallsta backtävling 2017. Tvåa i Sura backtävling 2018. Vinnare i E-tuna backtävling 2018
frippegubben
Kontakt:

Inlägg av frippegubben »

Vete fasen om jag skulle våga. Det där är nog inga leksaker precis. Och barhänta kör de också. Vad händer om de går på en blank yta och lasern reflekteras?
Vips har du inga fingrar kvar, eller ett nytt hårfäste...
Fast nog såg det ut som ett smidigt sätt att göra rent gjutjärnsgallret till utegrillen efter vinterns fina behandling (dvs stått utomhus...)
Skriv svar