Vad har ni för väder?
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
Re: Vad har ni för väder?
Fint väder idag. 13,6 grader och det börjar bli torrt i marken. Fick besök av andra typer av hästkrafter på gården i form av fyra araber.
//Jossan
Josefine Andersson
Josefine Andersson
själv satt jag och drack ett par glas igår kväll med grannen o två turkarRaketsport skrev:Fint väder idag. 13,6 grader och det börjar bli torrt i marken. Fick besök av andra typer av hästkrafter på gården i form av fyra araber.

Okey väder här i dag. Det känns om att man får jobba mer som pensionär än att vara anställd. I dag t.ex. var jag tvungen att dra på skarkdressen och åka och köpa snus, men nu är det hopp och lek resten av dagen 

Vinnare i E-tuna backtävling juni 2015, 2:a i Hallsta backtävling 2016. Vinnare i E-tuna backtävling juni 2017 och vinnare i Hallsta backtävling 2017. Tvåa i Sura backtävling 2018. Vinnare i E-tuna backtävling 2018
Ingen frost å sol på vägen till jobbet i morse vid 05:20. 

/ P

/ P
Fin dag också i dag, 16 grader varmt nu och potatisen jag lade för ett tag sedan börjar titta upp 

Ja å den förbenade gräsmattan har börjat växa också.HSE skrev:Fin dag också i dag, 16 grader varmt nu och potatisen jag lade för ett tag sedan börjar titta upp
Termometer hann jag inte kolla på under dagen men den räckte med T-shirt när jag åkte hem.
/ P
Jo jag såg att jag måste klippa mina gräsmattor nu. Grannen klippte sina i går hörde jag på ljudet, var en del motorstopp och dragande i startsnöret så gräset var nog högt och tufft att klippaPatrik skrev:Ja å den förbenade gräsmattan har börjat växa också.HSE skrev:Fin dag också i dag, 16 grader varmt nu och potatisen jag lade för ett tag sedan börjar titta upp
Termometer hann jag inte kolla på under dagen men den räckte med T-shirt när jag åkte hem.
/ P

hmm... klippa gräs... Jag har en fläck med några centimeter snö kvar där traktorn styrt upp en skaplig hög under vintern.
Fetvadd fortfarande på
.

.
Senast redigerad av Hasse den 03 maj 2016, 10:05, redigerad totalt 1 gång.
Det ser att vara två besökare av Svensk härkomst eftersom de inte bara har varsitt lakan som kläderRaketsport skrev:Fick besök av andra typer av hästkrafter på gården i form av fyra araber.

Vinnare i E-tuna backtävling juni 2015, 2:a i Hallsta backtävling 2016. Vinnare i E-tuna backtävling juni 2017 och vinnare i Hallsta backtävling 2017. Tvåa i Sura backtävling 2018. Vinnare i E-tuna backtävling 2018
I dag kan man ju inte klaga på vädret iaf, möjligen snudd på för varmt..

/ P

/ P
20,5 grader varmt idag, första riktiga sommardagen
Synd bara att grusvägen utanför dammar så förbenat nu. Vägföreningen är alltid sena med att få tummen ur och salta 

- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
Du kan lägga fetvadden på förvaring för det verkar ska hålla i sig ett tag frammåt. Förresten när får du semester så vi vet när det blir kallt och regnigt igen?Hasse skrev:Äntligen lite värme. Har nu kommit ut ur fetvadden. Får se hur länge det varar...
//Jossan
Josefine Andersson
Josefine Andersson
Enligt Zappa-Faan så har jag så slappt jobb så det får väl anses som semester året om...
Jag har lagt in om att ta min semester vecka 26 till 31. Alltså 6 kalla,blåsiga, regniga veckor från midsommar till 7 augusti. Den 8/8 kommer värmen
Du är väldigt generös med bokstaven M.

Jag har lagt in om att ta min semester vecka 26 till 31. Alltså 6 kalla,blåsiga, regniga veckor från midsommar till 7 augusti. Den 8/8 kommer värmen

Du är väldigt generös med bokstaven M.

- zappafan
- Forumsponsor
Grattis, kommit till insikt..Hasse skrev:Enligt Zappa-Faan så har jag så slappt jobb så det får väl anses som semester året om...