<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Efter lite photobucket krångel så har iallafall två Mamba bilder kommit upp.
Få motordelar kan anses så vackra som en solfjäder cylle/topp kombination.
Med 5växlar och 12mm förgasare går det verkligen ligga och småputtra. och sedan sparka ner till 3an och ge på så har kompisarnas 2petade Sachsar försvunnit i dammet. Lasons 3petade membranmaskin vet jag däremot inte om jag rår på. Har just nu pyspunka bak på Mamban och egentligen i behov av ny bakre fälgbana+ekrar. Får se vad som görs åt det när lönen kommit. <!-- </EdIndex> --></div>
Dom användes i ärlighetens stora namn på 1248an som envisades med att sota igen/få loppa 3gånger under en och samma timma. Så tji fick du
Skall tillägga att anledningen senare visade sig vara att någon hade hällt bensinen med hög inblandning (4,5%. Som används då Mambans solfjäder är så pass nymonterad att den ännu är under inkörning) i compacten, och detta klarade inte det orörda tändsystemet (rörde det aldrig när jag fick hem den så det är inte inställt dom senaste sisådär 15åren) av att bränna upp ordenltligt då Flickvännen som sagt hade premiärtur och inte höll stumt som en annan gör. <!-- </EdIndex> --></div>
Och sitter där av samma anledning som solfjädern och 5peten. Ska slänga upp en liten tråd snart om varför det är hopplockat på det viset. <!-- </EdIndex> --></div>
Dom användes i ärlighetens stora namn på 1248an som envisades med att sota igen/få loppa 3gånger under en och samma timma. Så tji fick du
Skall tillägga att anledningen senare visade sig vara att någon hade hällt bensinen med hög inblandning (4,5%. Som används då Mambans solfjäder är så pass nymonterad att den ännu är under inkörning) i compacten, och detta klarade inte det orörda tändsystemet (rörde det aldrig när jag fick hem den så det är inte inställt dom senaste sisådär 15åren) av att bränna upp ordenltligt då Flickvännen som sagt hade premiärtur och inte höll stumt som en annan gör.
Jaja vi får väl lita på dej då men skruva i ett Championstift så går den sen. <!-- </EdIndex> --></div>