Grejor till Fram King Clipper

Användarens profilbild
pangerva
Forumsponsor

Grejor till Fram King Clipper

Inlägg av pangerva »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Min kompis letar efter lycktglas och gärna reflektor till en Fram King Clipper. Om det är någon som har detta så PM'a gärna.
Han letar också efter sidoplåtarna men förhoppningarna är väl inte SÅ stora. :? <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
fatchance
Forumsponsor
Ort: Eskilstuna Moped Kultur / Hallsta Moppers south side

Inlägg av fatchance »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Sidoplåtarna till Clippern är nog minst lika svåra att hitta som ett par porthåls kåpor till en Raketare.

Har ett par liggande som jag inte tänkt sälja. (fast allt har ju sitt pris :lol: ) <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
pangerva
Forumsponsor

Inlägg av pangerva »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag hjälpte honom att bjuda på en kpl ram med alla delar men han ville stanna vid 700 så det fick bli så. Den gick för 710.....

Om man varit med och bjudit lite till kanske man fått den för lite mer eller 8-900 vem vet. Så han missade chansen.

Så jag tror att dina sidokåpor blir för dyra för honom. :lol:

Tack i alla fall :D <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Pälle

Inlägg av Pälle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Erik Linding har haft nya lyktglas fram vet jag. Köpte ett av honom för 8 år sedan :D <!-- </EdIndex> --></div>
fatchance
Forumsponsor
Ort: Eskilstuna Moped Kultur / Hallsta Moppers south side

Inlägg av fatchance »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
pangerva skrev:Jag hjälpte honom att bjuda på en kpl ram med alla delar men han ville stanna vid 700 så det fick bli så. Den gick för 710.....

Om man varit med och bjudit lite till kanske man fått den för lite mer eller 8-900 vem vet. Så han missade chansen.

Så jag tror att dina sidokåpor blir för dyra för honom. :lol:

Tack i alla fall :D
Det låter bra det!
Tycker inte att det känns bra att sälja "gammalt plåtskrot" till överpriser. Och då jag kanske (?) behöver dem själv vill jag inte sälja dem för ett anständigt pris heller.

Har gjort avgjutningar av de befintliga, men det är så mycket jobb med det att det ej lönar sig att "massproducera" och sälja.
Men det kanske är ett tips till honom om han redan har ett par som han kan använda som mall. Har han inte det blir det ju värre... <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar