Han letar också efter sidoplåtarna men förhoppningarna är väl inte SÅ stora.
Grejor till Fram King Clipper
- pangerva
- Forumsponsor
Grejor till Fram King Clipper
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Min kompis letar efter lycktglas och gärna reflektor till en Fram King Clipper. Om det är någon som har detta så PM'a gärna.
<!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
- pangerva
- Forumsponsor
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag hjälpte honom att bjuda på en kpl ram med alla delar men han ville stanna vid 700 så det fick bli så. Den gick för 710.....
Om man varit med och bjudit lite till kanske man fått den för lite mer eller 8-900 vem vet. Så han missade chansen.
Så jag tror att dina sidokåpor blir för dyra för honom.
Tack i alla fall
<!-- </EdIndex> --></div>
Om man varit med och bjudit lite till kanske man fått den för lite mer eller 8-900 vem vet. Så han missade chansen.
Tack i alla fall
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
-
fatchance
- Forumsponsor
- Ort: Eskilstuna Moped Kultur / Hallsta Moppers south side
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Tycker inte att det känns bra att sälja "gammalt plåtskrot" till överpriser. Och då jag kanske (?) behöver dem själv vill jag inte sälja dem för ett anständigt pris heller.
Har gjort avgjutningar av de befintliga, men det är så mycket jobb med det att det ej lönar sig att "massproducera" och sälja.
Men det kanske är ett tips till honom om han redan har ett par som han kan använda som mall. Har han inte det blir det ju värre... <!-- </EdIndex> --></div>
Det låter bra det!pangerva skrev:Jag hjälpte honom att bjuda på en kpl ram med alla delar men han ville stanna vid 700 så det fick bli så. Den gick för 710.....
Tack i alla fall
Tycker inte att det känns bra att sälja "gammalt plåtskrot" till överpriser. Och då jag kanske (?) behöver dem själv vill jag inte sälja dem för ett anständigt pris heller.
Har gjort avgjutningar av de befintliga, men det är så mycket jobb med det att det ej lönar sig att "massproducera" och sälja.
Men det kanske är ett tips till honom om han redan har ett par som han kan använda som mall. Har han inte det blir det ju värre... <!-- </EdIndex> --></div>