<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hej
Jag fick lämna in min motor på rep då jag inte haft tid/plats under vintern att fixa den. Nu säger reparations killen att rulllagren har gjort en skåra i drevaxeln/utgående axeln och att den behöver bytas. Jag beställde en direkt från ettans mopeder och lämnade in den - nu säger killen att den inte passar - den smala delen var 37 mm på den gamla och 55 på den jag köpte från ettans - nån som har nått tips var jag skall få tag i rätt?
Martin <!-- </EdIndex> --></div>
Drevaxel utgående axel sachs 3v flakamotor
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Varför blir man inte förvånad, när det gäller Ettans, han har väl skickat dig en drivaxel till fotväxlad, vet antagligen inte ens om att det är olika. 
VÄXELAXEL
För sachs motor 50/3.
Handväxel.
Ytterligare information
Originalnr. 28510-6004
Finns att beställa från:
http://www.mopedkraft.se/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=487&category_id=47&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=26 <!-- </EdIndex> --></div>

VÄXELAXEL
För sachs motor 50/3.
Handväxel.
Ytterligare information
Originalnr. 28510-6004
Finns att beställa från:
http://www.mopedkraft.se/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=487&category_id=47&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=26 <!-- </EdIndex> --></div>
Nån annnastans
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hej!
Finns den någon annan stans tro! Beställde från mopedkraft och fått det bekräftat - sedan mailat två gånger på 11 dagar utan svar - verkar grymmt oseriöst.... Leone - hade du någon?
Finns den någon annan stans tro! Beställde från mopedkraft och fått det bekräftat - sedan mailat två gånger på 11 dagar utan svar - verkar grymmt oseriöst.... Leone - hade du någon?
- zappafan
- Forumsponsor
Re: Nån annnastans
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
<!-- </EdIndex> --></div>
Tompa vad har du rekommenderat för slarvställe...?Djdrugs skrev:Hej!
Martin

Idrott luktar svett - Sport luktar bensin..
Han ringde mig idag - hade tydligen vart på 3 mässor
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Han skulle leta efter en begagnad eller också leta efter en ny - förtroendet återupprättat....
Re: Nån annnastans
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Mer seriös än han får du leta efter ... dock så har han oregelbundna öppettider då han åker på marknader över helgerna <!-- </EdIndex> --></div>Djdrugs skrev:Hej!
Martin