Norsjö Packy **Tanklist monterad!**
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Det jag strävar efter är en moped som ser ut att ha kunna komma från fabriken.
Mycket på G framöver med hus, trädgård, jobb och bilar...
För övrigt så fick jag smygit ut lite i garaget ikväll och skruvade dit framvagnen:

Före:

Efter:

Före:

Efter:

Tur vi riktade framvagnen lite eller hur!??!
<!-- </EdIndex> --></div>
Jag vill också göra en "orginalrenovering" MEN pga att jag försöker hålla nere kostnaderna så blir det lite kompromisser.Raketsport skrev:Det kanske inte är så tokigt med grönt ändå, den sticker ju ut. För ska man lasera så kan jag inte komma på någon färg som är bättre.. Ja kanske "antik betsat", men jag vet inte. Äh, lyssna inte på mig. Jag är ju så djupt inrotat originalfreak så allting annat är väl vågat i mina ögon..![]()
Det jag strävar efter är en moped som ser ut att ha kunna komma från fabriken.
Vi får se om den kommer ut på vägarna i år över huvud taget.mallgroda skrev:P-plats.se. Hinner du få den färdig så man kan få se den live på tex chicken race i Alingsås ? Gillar den
Mycket på G framöver med hus, trädgård, jobb och bilar...
För övrigt så fick jag smygit ut lite i garaget ikväll och skruvade dit framvagnen:

Före:

Efter:

Före:

Efter:

Tur vi riktade framvagnen lite eller hur!??!

- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
-
Raketen behöver en renovering av motorn samt att bilen ska få lite kärlek innan sommaren.
Tyvärr har jag även massa att göra på jobbet samt ett komplett byte av avlopp i en av mina kåkar...
Bara å kämpa på så får Packyn vila ett tag nu...
...återkommer när det händer lite igen! <!-- </EdIndex> --></div>
Tyvärr inte...Raketsport skrev:Hur går det med Packyn? Hunnit jobba på något mer på den?
Raketen behöver en renovering av motorn samt att bilen ska få lite kärlek innan sommaren.
Tyvärr har jag även massa att göra på jobbet samt ett komplett byte av avlopp i en av mina kåkar...
Bara å kämpa på så får Packyn vila ett tag nu...
...återkommer när det händer lite igen! <!-- </EdIndex> --></div>
-
-
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vad avundsjuk jag blir på din flaka. Och din ram blev ju super. Själv har jag en Packy -84 som är "risig" och i behov av renovering. Har haft den i 12år och det är nästan bara min son som kört (sönder) den. Men den är helt funktionell. Men den får stå i några år till och "mogna" den har ju "bara" stått i snart 11år
Har ju fullt upp med Jobb och husrenoveringar just nu

Casal K-190 -77
Husqvarna populär -58
Puch Packy -76
Cresent 2000 -61
Crecent Raketare -61
Velosolex -54
Husqvarna populär -58
Puch Packy -76
Cresent 2000 -61
Crecent Raketare -61
Velosolex -54
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kul att googla på packy 
kolla bara här http://www.norsjo.com/pdf-filer/aldre/Packy_II.pdf
lite mkt sachs delar på en packy bara

kolla bara här http://www.norsjo.com/pdf-filer/aldre/Packy_II.pdf
lite mkt sachs delar på en packy bara

Casal K-190 -77
Husqvarna populär -58
Puch Packy -76
Cresent 2000 -61
Crecent Raketare -61
Velosolex -54
Husqvarna populär -58
Puch Packy -76
Cresent 2000 -61
Crecent Raketare -61
Velosolex -54
-
Själv hoppas jag dra igång nu i höst igen men först måste jag hitta husrum för min bil över vintern. <!-- </EdIndex> --></div>
Känner igen det med tidsbristen men det är bara å sätta igång när det finns lite tid över och sen se när man bli klar.litenknatte skrev:Vad avundsjuk jag blir på din flaka. Och din ram blev ju super. Själv har jag en Packy -84 som är "risig" och i behov av renovering. Har haft den i 12år och det är nästan bara min son som kört (sönder) den. Men den är helt funktionell. Men den får stå i några år till och "mogna" den har ju "bara" stått i snart 11årHar ju fullt upp med Jobb och husrenoveringar just nu
Själv hoppas jag dra igång nu i höst igen men först måste jag hitta husrum för min bil över vintern. <!-- </EdIndex> --></div>
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nu j@vlar suger det i renoveringstarmen må jag säga...
Har fixat garageplats åt Golfen så kommer den bara bort så kommer jag börja igen.
Nu har jag även gått igenom tråden och är taggad till tusen så innom någon månad så börjar det hända saker igen...
Har fixat garageplats åt Golfen så kommer den bara bort så kommer jag börja igen.
Nu har jag även gått igenom tråden och är taggad till tusen så innom någon månad så börjar det hända saker igen...