Grannen skrev:En golf är och förblir en golf å hur mycket man än pimpar den så påminner den om en...... Puch
Hehe, så säger bara den som inte hade nöjet att köra Puch i tonåren eller lyckan över att nån gång ha haft en fin Golf 1:a [/quote
eller Golf 2 <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag har haft många Golfar , var mkt för sänkta med fina fälgar etc , slänger in en bild på grabbens (som tyvärr har plogat frontspoilern)
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Skithäftig Golf
Jag kör också tyskstuket med 9 tum breda 20 tums hjul med 225/30-20 däck , man får vara livrädd för alla trottoar kanter när det inte finns något gummi som tar i. <!-- </EdIndex> --></div>
Crescent Golden Champ 1255
Crescent Champion 1256
Mustang Cross B
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Amazonen är ritad av en norrman [img]images/smiles/Trilly-66-04rhonda_results[1].gif[/img]
Men att äga en kinesbil är inte helt fel
...Men dom är riktigt fina <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har blivit inbjuden av VWHK och Svenska Volkswagen att stå utställd på huvudkontoret nu i helgen när det är ett evenmang där...
På fredag lastas ettan på släp för färd till Södertälje! <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Väl värt en tur till Södertälje för det blev ytterligare en pokal på ettans hylla!
Till vänster min etta som fick "Juryns pris" och till höger ser ni vinnaren av "Peoples choice".
Alla bilder finner ni här: http://www.p-plats.se/vwhk <!-- </EdIndex> --></div>