Man längtar till sommaren...

Här kan du lägga upp bilder från mopedturer, museum, rally eller skapa en bildtråd om något speciellt
S_Compakt

Inlägg av S_Compakt »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Grannen skrev:Jätteflugorna som surrar ikring när man sitter på altan i solgasset är faan lika besvärande :?
Du skulle inte ha begravt kropparna under altanen. :no_no: <!-- </EdIndex> --></div>
pule

Inlägg av pule »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->http://img163.imageshack.us/slideshow/webplayer.php?id=dsc00767sg.jpg <!-- </EdIndex> --></div>
Grannen

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
dr.novolette skrev:jag fiskade jäkligt mkt när jag var yngre men nu tar familj barn hus jobb mm. all tid. Däremot brukar vi ibland åka upp till brorsans stuga där det finns sjöar med inplanterad fisk. Hans svärmor å svärfar har ett fiskecamp där uppe med lite allt möjligt kolla deras hemsida på http://www.upplevboden.nu/produkt/aktiviteter/arstidsfolket-gorgiims-fiske-och-fritid/a37ed6a10f243956a56620f47b5e7149/
Brorsan har vissa förmåner eftersom han är tillsammans med markägarens dotter så vi utforskar mest små forellbäckar när jag är där.. Är inte så mkt för att fiska inplanterat i sjöar här kommer en bild från en forellbäck..
Bild

åsså en bild på en forell..den fångade jag vid den vänstra stora stenen längst bort i bild
Bild
Nästa gång du åker dit doktorn så måste jag och min kompis flugspöet få följa med, tänk den mysiga grusvägen som slingrar sig fram genom landskapet... :) <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
pangerva
Forumsponsor

Inlägg av pangerva »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Fina fisken! :thumb: <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Skriv svar