monark 50s skrev:Den här va ja upp o hämtade i Orsa häromdan! http://www.garaget.org/?car=196087
Slängde dit en uppsättning 17" så den ser lite schysstare ut, det är krok så man får dra 1460kg släp med Veteran mopeder på!! Ska ha den istället för Transiten jag hade, åka till jobbet o skjutsa barnen till o från skola/dagis. Det är grymt mycket bil för pengarna. sen att den går på 0.8 är ju ett plus till skillnad från Transitens 2l milen
Den kör du INTE på 0,8
Nähä då säger vi så...
Enligt Färddatorn gick den på 0.85 liter per mil hem från Orsa med farthållaren i, det är snittförbrukning den räknar, det gör även jag med!
Nog tror jag dom där kan gå rätt billigt om man inte har för tung gasfot.. <!-- </EdIndex> --></div>
monark 50s skrev:Den här va ja upp o hämtade i Orsa häromdan! http://www.garaget.org/?car=196087
Slängde dit en uppsättning 17" så den ser lite schysstare ut, det är krok så man får dra 1460kg släp med Veteran mopeder på!! Ska ha den istället för Transiten jag hade, åka till jobbet o skjutsa barnen till o från skola/dagis. Det är grymt mycket bil för pengarna. sen att den går på 0.8 är ju ett plus till skillnad från Transitens 2l milen
Den kör du INTE på 0,8
Nähä då säger vi så...
Enligt Färddatorn gick den på 0.85 liter per mil hem från Orsa med farthållaren i, det är snittförbrukning den räknar, det gör även jag med!
Nog tror jag dom där kan gå rätt billigt om man inte har för tung gasfot..
Det kan dom.
Däremot framgår det inte vilken motor som sitter i.
Skapligt skick för att vara en Ford. Trots det kan jag tänka mig att du fick den billigt. <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Fan va sur ja blir, här går Leksand å losar mot gärdsgårdsseriens uppstickare växjö med 5-1 när dom måste ta seger i mattchen för att ha någon chans till elitserien
nä nu äre slut med återtåget <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tompa; Det är Fredag. Kanske dags att dränka sorgerna. Inte speciellt trevligt väder heller...
Skulle iofs bli åkbart på Söndag. Då blir det moppe till affären <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->va ute o puttra lite gammelmoppe i dag fick
släpa ut den från lagårn genom snön
den starta så snällt så <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Fasen det lät mysigt att puttra gammelmoppe! Men har ni snö kvar nere i Linköping? Här i Köping är det helt fritt! Dom är till och med ute o kör med gatsop maskinerna "Broddway"!! Snart Grusfritt <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->nja snön är väl i prinsip borta men framför lagårn där moppen står ä skugga hela tiden så jag har fortfarande en snövall framför porten <!-- </EdIndex> --></div>