<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag undrar om nån kan berätta vad det ska vara för gängstigning på en sådan mutter, eller ännu hellre var jag kan köpa en som passar. Köpte en s.k. reduceringsmutter av ettansmopeder och tänkte köra med originalsystemet men muttern verkar inte passa, går att få på ett halvt varv, sen tvärstopp och det är inte speciellt tätt då, pyser och blåser åt alla håll
. Gängorna på cylindern ser fina ut.
Kan givetvis tänka mig att köpa 32mm krök för att få tätt på det hela, om nån kan rekommendera nåt som passar. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag har gamla NOS, ska bara kolla om jag har reduceringsmodellen också, återkommer i kväll <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->dET HAR VART EN MASSA FEL PÅ JOFRABS MUTTRAR OCKSÅ men tidigare har gängorna vart för stora, kineserna har väl ställt om maskinen fel igen.
Har lyckats få in en ny jofrab 60 cc i verkstan (hoppas den inte smittar) ska kolla lite på den också, jag har vadderade handskar då <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det är ett vanligt fel var likadant med min, men löste det med återförsäljaren och fick en ny. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->joo sant sitter här och kollar lite. har problem med en sachsmotor.
och dom flesta felen hittar man ju här.
ang avgasmuttrarna så vet jag och många andra om att dom där nere i asien kan ju inte allt som vi kan verkar det som. och tyvärr är det ju så att jag kan inte annalysera varenda liten detalj som skikar iväg varje dag.
men är den köpt hos mig så hör av dig så ska vi fixa sådu får en som är bättre givetvis. (var precis inne och kollade mailet och jag har tyvärr inte fått nått mail från denne person än) <!-- </EdIndex> --></div>