Antons garage
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->he-he skulle hon inte vara överlycklig så kan jag ju ta över f-50 in..
då blir det ju en mindre
<!-- </EdIndex> --></div>

fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
... Bra att de går till genuint intresserade. Är lite nyfiken om de kommer från byn, eftersom vi båda bor i samma by och jag aldrig sett dom. <!-- </EdIndex> --></div>
Jovisst är det kul att Anton fått tag i fler mopparvihan skrev:hehe är inte raketsport nöjd med antalet moppar du har ???

//Jossan
Josefine Andersson
Josefine Andersson
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Vad är det för storlek på mc:n? <!-- </EdIndex> --></div>anton skrev:En bild på Ultiman finns en tråd om bilen här för den som är nyfiken http://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=30028
Så här ser Mustangen ut nu nu är det bara att vänta på lite delar,Albins plast raket i bakgrunden vore kul om man skulle kunna köra om honom i sommar men det blir nog svårt.
En bild på div andra moppar som väntar på en genom gång
Den här DBS moppen köpte jag av en granne i sommras skulle bara ha haft tag i ett bak hjul
En bild på min DKW som jag har i vårt extra rum jag tror Marie säger att den ska ut minst en gång i veckan
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Lite
men jag har en jobbarkompis i er by. Hennes ena son har tröttnat på plastmoppe och vill gärna ha en riktig moped, raketare eller liknande. Ingen däri byn som har nåt lämpligt fungerande till salu? Han var lite sugen på moppe själv också...
<!-- </EdIndex> --></div>