Antons garage

Original- och bruksrenoveringar samt Custombyggen.
anton

Inlägg av anton »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Den enda problemet med den förutom att den är svår startad är tomgången,det spelar ingen större roll hur man skruvar tomgångs skuven den ändras endå.Det kanske är vajern som spökar den är ju rätt så lång. <!-- </EdIndex> --></div>
anton

Inlägg av anton »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Några nya moppe objekt som hamnat i garaget

Bild

Bild

Bild
Raketen kommer nog att säljas,1279 om dom nu heter så är i delar men verkar ganska komplett.F50in ska jag nog försöka starta upp i sommar den har ingen gnista och går inte att kicka. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->härlig patina på f-50 in anton.. 8) om du gör dig av med den så är jag nog sugen på den :) ... <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
anton

Inlägg av anton »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->F50 behåller jag nog men raketen finns på tradera nu om nån är sugen. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vart gräver du upp allt? Har alla dessa Crescenter funnits i våran by?

Marie måste ju vara överlycklig över tillskotten :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->he-he skulle hon inte vara överlycklig så kan jag ju ta över f-50 in.. :diablo: då blir det ju en mindre :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
anton

Inlägg av anton »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Raketsport skrev:Vart gräver du upp allt? Har alla dessa Crescenter funnits i våran by?

Marie måste ju vara överlycklig över tillskotten :lol:
Det kan jag ju inte avslöja :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag tror vi måste ta ett snack :wink: , en flaska Whiskey brukar ju lätta på tunghäftan :whistle2: <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
vihan

Inlägg av vihan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->hehe är inte raketsport nöjd med antalet moppar du har ???
:D <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

vihan skrev:hehe är inte raketsport nöjd med antalet moppar du har ???
:D
Jovisst är det kul att Anton fått tag i fler moppar :thumb: ... Bra att de går till genuint intresserade. Är lite nyfiken om de kommer från byn, eftersom vi båda bor i samma by och jag aldrig sett dom. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Användarens profilbild
NRoos

Inlägg av NRoos »

anton skrev:En bild på Ultiman finns en tråd om bilen här för den som är nyfiken http://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=30028
Bild

Så här ser Mustangen ut nu nu är det bara att vänta på lite delar,Albins plast raket i bakgrunden vore kul om man skulle kunna köra om honom i sommar men det blir nog svårt.
Bild
En bild på div andra moppar som väntar på en genom gång
Bild
Den här DBS moppen köpte jag av en granne i sommras skulle bara ha haft tag i ett bak hjul
Bild
En bild på min DKW som jag har i vårt extra rum jag tror Marie säger att den ska ut minst en gång i veckan :lol:
Bild
Vad är det för storlek på mc:n? <!-- </EdIndex> --></div>
Pälle

Inlägg av Pälle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Lite offtopic men jag har en jobbarkompis i er by. Hennes ena son har tröttnat på plastmoppe och vill gärna ha en riktig moped, raketare eller liknande. Ingen däri byn som har nåt lämpligt fungerande till salu? Han var lite sugen på moppe själv också... :D <!-- </EdIndex> --></div>
Sven

Inlägg av Sven »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hallåhallå
zundapp cx50 ser jag på en av bilderna
råkar den vare till salu?

//Sven <!-- </EdIndex> --></div>
Zundapp cx50
Zundapp ks50 1973
monark skoterett
anton

Inlägg av anton »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->DKW,n är en 200cc från 1951.
Cx 50 säljer jag nog inte men det är klart allt är ju tillsalu för rätt peng. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
NRoos

Inlägg av NRoos »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ok. Ska åka och köpa mig en Dkw Rt/2 250cc en 55:a om 2 veckor. Blir nog kul fast än man inte har mc-kortet än men man har ju en ganska stor gård :twisted: <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar