Trimning
-
Thord Marklund
Re: Trimning
Eu moped klass ett rieju mrt enduron är för tunn för att hindra eller bli påkörd bak ifrån oavsiktligt på e4 då jag håller till höger i trafiken.
- ZVEZDA M50
Men nu är det ju den maskerade "pluggen" som Lolalola är nyfiken på!
Då kan du berätta om den med, men börja med Dakotans dolda plugg.
Jag lägger in citatet här med så det framgår extra tydligt vad jag vill veta mer om. Dakotans dolda plugg alltså.
Det finns en avgasplugg i avgasröret på puch dakotan, dra den och den blir vridmoment starkare och låter mera.
Men. Det är trimning och olagligt.
Avgaspluggen är maskerad för att inte synas.
-
Thord Marklund
Sök så finner du avgaspluggen
Du ser helst att du får föra dina monologer i fred utan inblandning va?
Kanske skall du fundera på om forumet här verkligen är rätt plats för det. Jag funderar nämligen på det.
Kanske skall du fundera på om forumet här verkligen är rätt plats för det. Jag funderar nämligen på det.
- ZVEZDA M50
Hej!
Ett forum är väl tänkt att vara en plats där det förekommer någon form av diskussion eller inlägg av till exempel typen "jag har en fråga..." där man sedan får svar.
Att rena felaktigheter eller fullständigt obegripliga inlägg bemöts är naturligt och man kan väl förvänta sig någon form av meningsfull tvåvägskommunikation, i vart fall mellan vuxna människor?
Ett forum är INTE ett torg där man för oändliga monologer!
Har man målsättningen att föra monologer så kan man skaffa sig en egen hemsida där man sprider sina tankar, något att fundera över?
Har jag rätt eller fel?
Jag har lagt till honom på "ignorera" listan, men tyvärr så syns det ändå när han gjort ett inlägg.
- ZVEZDA M50
Men hur skall vi se den om den är maskerad?
Kan det dravlet om "avgasplugg" i själva verket handla om insatsen i ljuddämparen? jag har Googlat "avgasplugg Puch" och ingen träff, det enda som är i närheten av en "plugg" är väl insatsen?
Ta nu och läs vad exempelvis ZVEZDA M50, jag och några andra just skrev och svara sen vettigt.
Annars kommer jag att låsa den här tråden med.
-
Thord Marklund
Avgaspluggen finns där.
Sedan kör man på höger sida på vägen med mopeden
Sedan kör man på höger sida på vägen med mopeden
-
Thord Marklund
Trodde ni att mopeden är lätt strypt
Nu låser jag den här tråden med.