<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Alla har varit j-t duktiga den här helgen många bra rekord och enorma farter, men du Conrad vad är en vedbodtrimmare i dag? hur det var förr i tiden vet man ju. Idag kan du ju köpa nästan allt, så någon äkta vedbodtrimmare tror jag inte att det finns i dag, men å andra sidan så finns ju köpegrejor för alla , bara man har pengar. är du en vedbodtrimmare Conrad??
Jag har några kompisar som körde sidvagn- Road racing på 60-70 talet, dom byggde sina ramar och sidvagnar själva trimmade sina motorer själva, dom var vedbodtrimmare, men åkte till England och köpte delar, så det har nog varit lika i alla tider, i samma gäng fanns det dom som bara hade fabriksgrejor, så orättvisa har nog alltid funnits, när min son började att kör cross på 70 talet så hade han en Kreidler, som var byggd av Janos Mezsaros i Västerås, men det hjäjpte inte emot en helt ny Aim, så samma sak där. så det blev bättre grejor

även för han för att kunna hänga med. skickar med en bild med kreidlern, han har nr 3

<!-- </EdIndex> --></div>