ställbart

Tips och frågor. Motorer, reparationer, felsökning, trimning.
crescent-1228

ställbart

Inlägg av crescent-1228 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jag undrar om ställbartmunstycke är trimm :?: <!-- </EdIndex> --></div>
Nymans2013

Inlägg av Nymans2013 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Om det tvistar dem lärde. Ingen kan garantera det ena eller det andra. Jag kan dock säga att polisen aldrig har brytt sig över att jag haft ställbart på mina moppar <!-- </EdIndex> --></div>
Har inte vettet att sluta med moppar.
Användarens profilbild
bryggaren

Inlägg av bryggaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Förr ansågs det som trimm av nitiska poliser (ändring med avsikt att höja effekten/hastigheten), numera riktar polisen sig nog mer på plastraketer som går i 180 förandes av minst tre ynglingar på samma ekipage, utan hjälm, utan körkort/förabevis och onyktra! 8) <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
pangerva
Forumsponsor

Inlägg av pangerva »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Självklrt trim. Jag hade aldrig vågat sätta dit ett ställbart. 22_yikes.gif <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Användarens profilbild
Rexxy
Kontakt:

Inlägg av Rexxy »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->När polisen stoppade mig, sa de att dem tillåter det ställbara munstycket. Inge mer. :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Bengt

Ställbart

Inlägg av Bengt »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->På 70talet hade man effektare och ställbart var det trim enligt polisen.
Har bara hört på ryktesvägar.Vet ej om det är en skröna. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
JanneHagnell

Inlägg av JanneHagnell »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Min Scooterette maxar samma oavsett hur munstycket står... :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
JanneHagnell skrev:Min Scooterette maxar samma oavsett hur munstycket står... :roll:

Det gör en utav våra Skoteretter också [img]images/smiles/Trilly-70-12jeff_results[1].gif[/img] <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
S_Compakt

Inlägg av S_Compakt »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->I gamla hobbex katalogen står det (ej godkänt på allmän väg) :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
S_Compakt skrev:I gamla hobbex katalogen står det (ej godkänt på allmän väg) :lol:
I lelles katalog står det Endast för tävlingsbruk, på många grejor :D <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
S_Compakt

Inlägg av S_Compakt »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Så var det nog även i Hobbex (minnet sviker) <!-- </EdIndex> --></div>
crescent-1228

Re: ställbart

Inlägg av crescent-1228 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->¨men man ändrar ju luft blandningen och hur mycket bensin cykinder får :?: så varför är det trim :?: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
JanneHagnell

Inlägg av JanneHagnell »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Lyckas du får upp moppen i >30 km/h så är det väl trim, om allt annat är orört. Men hur många unga poliser känner igen ett ställbart munstycke i dagens plastmoppevärld? :? <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Rexxy
Kontakt:

Inlägg av Rexxy »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Knappast många. Min polare blev stoppad av polisen, och det ställbara munstycket räddade han. Den toppar c:a 65km/h rätt inställd. Men munstycket var ställt så den 4-taktade som bara den, och lasern visade 35km/h! :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar