<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Om det tvistar dem lärde. Ingen kan garantera det ena eller det andra. Jag kan dock säga att polisen aldrig har brytt sig över att jag haft ställbart på mina moppar <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Förr ansågs det som trimm av nitiska poliser (ändring med avsikt att höja effekten/hastigheten), numera riktar polisen sig nog mer på plastraketer som går i 180 förandes av minst tre ynglingar på samma ekipage, utan hjälm, utan körkort/förabevis och onyktra! <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->På 70talet hade man effektare och ställbart var det trim enligt polisen.
Har bara hört på ryktesvägar.Vet ej om det är en skröna. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->¨men man ändrar ju luft blandningen och hur mycket bensin cykinder får så varför är det trim <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Lyckas du får upp moppen i >30 km/h så är det väl trim, om allt annat är orört. Men hur många unga poliser känner igen ett ställbart munstycke i dagens plastmoppevärld? <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Knappast många. Min polare blev stoppad av polisen, och det ställbara munstycket räddade han. Den toppar c:a 65km/h rätt inställd. Men munstycket var ställt så den 4-taktade som bara den, och lasern visade 35km/h! <!-- </EdIndex> --></div>