Novolette Sport - Blöjpilen

Användarens profilbild
pangerva
Forumsponsor

Inlägg av pangerva »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Djävligt bra betalt för en cykel med påhängsmotor :D <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Grannen

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
S_Compakt skrev:
Grannen skrev:Vadå rätt köpare - är det inte rätt köpare som kan betala det säljaren begär, det är väl det som är värdet :roll:
Menar bara att: Värdet bestämmer alltid köparen ej säljaren
Så om säljaren lägger ut 2 novolettkåpor för 1500:- och säljer dom till en köpare...
är det då köparen som bestämde priset :roll: :idea: <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Hasse skrev:
dr.novolette skrev:Fan detta är jävlar inte sant! Har sökt som ett spyk från Skåne till Treriksröset! Som jag skrivit tidigare saknas endast den modellen så är serien komplett! Åsså hade du en.. fyfan va trist! Det var droppen nu lägger jag av.
Hej då allihopa! :cry:

Upp me lädret Doktorn. mefipallina_yahoo.gif

http://www.blocket.se/vasternorrland/Husqvarna_sport_blojpil_55_27858038.htm?ca=4&w=1
Inte gärna..jag e intresserad endast av renoveringsobjekt typ den som pälle sålde. Inte en sån där upfixad blocketjonne för 20 papp ej heller dom som endast säljs i par för 50 papp..Dom renoverade mopparna är tot könslösa å har ingen känsla kvar.

Delar är högintressant varav det viktigaste är ett fragment av en ram & en tank.
Andra delar som skärmar gaffel hjul mm. är inte intressant innan jag hittat en ram å en tank... <!-- </EdIndex> --></div>
carl76

Inlägg av carl76 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ge inte upp doktorn,dakota 68 kommer du nog hitta,lohmann diesel ska nog inte heller va nåt problem(brorsan har en sån men han har aldrig provat o starta den....) <!-- </EdIndex> --></div>
Letar efter Mustang anaconda, , cross, , cross b och cross special och TT!
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jaa tids nog dyker dyker dom väl upp men i blöjpilen har det fan gått troll i :evil: <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar