Raketsport byter bas!
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jodå, det är Umeälven. Vackert som bara den.
Eget vatten = fri fiskerätt, men vi kommer inte att leta tomtstolparna på botten.
Vi får även jakträtt, men att vi skulle gå ut i skogen och skjuta något djur existerar inte.
Det finns en rätt rolig & lång hillclimb "väg" som vi garanterat ska nyttja.
När allt är klart så berättar jag vart det är... Å flytten blir redan i augusti.
Ps. Någon som är sugen på ett riktigt fint hus i Hörnefors? Det kommer ut till försäljning i augusti. <!-- </EdIndex> --></div>
Eget vatten = fri fiskerätt, men vi kommer inte att leta tomtstolparna på botten.
Vi får även jakträtt, men att vi skulle gå ut i skogen och skjuta något djur existerar inte.
När allt är klart så berättar jag vart det är... Å flytten blir redan i augusti.
Ps. Någon som är sugen på ett riktigt fint hus i Hörnefors? Det kommer ut till försäljning i augusti. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Josefine Andersson
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
<!-- </EdIndex> --></div>
följer mopparna med huset då?Raketsport skrev:Jodå, det är Umeälven. Vackert som bara den.
Ps. Någon som är sugen på ett riktigt fint hus i Hörnefors? Det kommer ut till försäljning i augusti.

-
- Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
Grattis!
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Lycka till med affären!, utrymme kan man aldrig få för mycket av.
Har själv en väldig massa utrymme under tak, utrymmet är bra att ha men tyvärr följer det mycket arbete med rödfärg, snickra och fixa tak mm.
Lever med insikten att prylar kan man aldrig få för mycket av, alltid värt något till skillnad från aktier.
Önskar er lycka till med framtiden och hoppas att någon gång få styra kosan mot norr och besöka ert mopedmuseum.
Vill även ta tillfället i akt att berömma ert forum som är helt oslagbart. <!-- </EdIndex> --></div>
Har själv en väldig massa utrymme under tak, utrymmet är bra att ha men tyvärr följer det mycket arbete med rödfärg, snickra och fixa tak mm.
Lever med insikten att prylar kan man aldrig få för mycket av, alltid värt något till skillnad från aktier.
Önskar er lycka till med framtiden och hoppas att någon gång få styra kosan mot norr och besöka ert mopedmuseum.
Vill även ta tillfället i akt att berömma ert forum som är helt oslagbart. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->:lol: Ja vad säger man om Brudarnas paradis...inte ett dugg avis 
Ett fint "litet" ställe med underbar utsikt....så näää - inte alls avis
Ska bli kul att komma till erat museum när ni öppnar för visning av alla
era objekt ni samlat på er under åren.
Kanske doktorns Crescentsamling snart kan mäta sig med er digra...
Nja, han får nog samla ett tag till - men han är på god väg iaf 25 st till
så är doktorn nog ikapp...
Doktorns regionssjukhus är snart fullbelagt - iaf nedre botten
så han får snart be grannen hjälpa till med utbyggnaden
av de mindre vårdhemmen....
<!-- </EdIndex> --></div>

Ett fint "litet" ställe med underbar utsikt....så näää - inte alls avis

Ska bli kul att komma till erat museum när ni öppnar för visning av alla
era objekt ni samlat på er under åren.
Kanske doktorns Crescentsamling snart kan mäta sig med er digra...

Nja, han får nog samla ett tag till - men han är på god väg iaf 25 st till
så är doktorn nog ikapp...

Doktorns regionssjukhus är snart fullbelagt - iaf nedre botten

av de mindre vårdhemmen....

- pangerva
- Forumsponsor
Re: Raketsport byter bas!
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Jag vill bara säga att det ser helt underbart ut. Detta blir nåt det!
Grattis!
Dessutom vill jag passa på att så här en dag i förväg gratulera Mona på hennes födelsedag. Stort GRATTIS! Bästa presenten med nya stället antar jag.

Midsommarhälsningar från västkusten som har fint väder med ganska god temperatur. <!-- </EdIndex> --></div>
Raketsport skrev:Nu är vi trött på att inte ha något utrymme så vi kommer att lämna Hörnefors. Pappren är påskrivna, men besiktning återstår så det är med 99,9% säkerhet jag kan säga att flytten blir av.
EUREKA!360 kvadratmeter bara för mopeder
Utsikt från verandan. Hästhagarna och halva älven ingår i köpet.
Jag vill bara säga att det ser helt underbart ut. Detta blir nåt det!
Grattis!
Dessutom vill jag passa på att så här en dag i förväg gratulera Mona på hennes födelsedag. Stort GRATTIS! Bästa presenten med nya stället antar jag.

Midsommarhälsningar från västkusten som har fint väder med ganska god temperatur. <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60