Själv är jag uppväxt 500m från en grisbonde men man vande sej vid lukten,var inte speciellt ofta det lukta så mycke! <!-- </EdIndex> --></div>dr.novolette skrev:Då måste det ha kostat.. eller så ligger det bortom all civilisation.. eller så är ligger det på ett område med farligt avfall kreosot kanske nära en fabrik/nåt illaluktande tex grisbonde..eller så ni släkt med säljaren.. eller så är säljaren puckad å har glömt gå till mäklaren. vilket av alternativen![]()
![]()
Raketsport byter bas!
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Letar efter Mustang anaconda, , cross, , cross b och cross special och TT!
Satan va fint det är!
Den lilla byggnaden nere vid älven, vad är det? <!-- </EdIndex> --></div>
Har tjuvkikat på ställetRaketsport skrev:Huset är superfint och fräscht allt är helrenoverat mellan 2003-2010. Bara att flytta in och njuta. Varmgarage och bastu är inte helt fel heller.
Bilder på huset kommer då vi flyttat dit. Vill inte lägga ut innan vi flyttar in...

- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
Då antar jag att du såg "attack-bävern"
<!-- </EdIndex> --></div>
Aha! Det är en liten friggebod med en jättefin grillplats. Hade tänkt anlägga flytbrygga där, isen tog gamla bryggan i våras och det är klart att det går inte att göra en brygga på fundament i en stor älv.Esso skrev: Har tjuvkikat på ställetSatan va fint det är!
Den lilla byggnaden nere vid älven, vad är det?
Då antar jag att du såg "attack-bävern"

//Jossan
Josefine Andersson
Josefine Andersson
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Phu blev oxå lite orolig, hade ju inte varit lika kul att åka
om det inte blir några stycken härifrån

fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vi håller tummarna! 
Men nog är det väl bra om det är något problem så ska det fram nu, inte när ni bott ett tag, DÅ har ni ännu mer problem med att få upprättelse.
Lycka till med affären!
Från en som naturligtvis SKA till Mellsta! Måste ju bättre på statistiken för mopeder av det helsvenska märket HUSQVARNA på träffen!

Men nog är det väl bra om det är något problem så ska det fram nu, inte när ni bott ett tag, DÅ har ni ännu mer problem med att få upprättelse.
Lycka till med affären!
Från en som naturligtvis SKA till Mellsta! Måste ju bättre på statistiken för mopeder av det helsvenska märket HUSQVARNA på träffen!

- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
Jaså, ni har hittat igen det. What a beaver! skulle man kunna säga.
Egentligen kan jag lika gärna lägga ut bilder. Gamla bostadshuset revs och en enplansvilla byggdes upp istället. Passar oss mycket bättre eftersom jag har problem med trappor.
Huset

Bagarstugan
sandman skrev:Hoppas ni får behålla bävern som är i vardagsrummet

Egentligen kan jag lika gärna lägga ut bilder. Gamla bostadshuset revs och en enplansvilla byggdes upp istället. Passar oss mycket bättre eftersom jag har problem med trappor.
Huset

Bagarstugan

//Jossan
Josefine Andersson
Josefine Andersson
-
- Forumsponsor
- Ort: Eskilstuna Moped Kultur / Hallsta Moppers south side
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->J-klar vilket trivsamt ställe!
Hoppas att allt går i lås nu, så man kan göra en utflykt till en Orange målad lada med schack-rutiga dörrar och en skylt på taket som säger något om ett museum med inriktning på ett gammalt hederligt varumärke!
Vad sägs om öppningspremiär v28 -2011?
Jag kommer!!! <!-- </EdIndex> --></div>
Hoppas att allt går i lås nu, så man kan göra en utflykt till en Orange målad lada med schack-rutiga dörrar och en skylt på taket som säger något om ett museum med inriktning på ett gammalt hederligt varumärke!
Vad sägs om öppningspremiär v28 -2011?
Jag kommer!!! <!-- </EdIndex> --></div>
-