Angående missar....glömde en 1/2" ringnyckel i olje tråget på en Volvo B20 motor, efter ha dragit fast oljepumpen, där...
Men det fattades i nyckel när jag var klar....tur i det hela var att jag demonterad olje tråget & kollade, inna jag monterat
i motorn i bilen ... <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jaha.. och vad skulle ha hänt då menar du? ( förutom att du fick köpa en ny 1/2" ringnyckel) <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vet...inte men kan ju kanske i ett gupp ändrat läge och nåt träffa en av vevslängarna å skadat nåt ???
borde bli bra fart på 1/2 nyckel iaf vid 5000 rpm ... <!-- </EdIndex> --></div>
Angående missar....glömde en 1/2" ringnyckel i olje tråget på en Volvo B20 motor, efter ha dragit fast oljepumpen, där...
Men det fattades i nyckel när jag var klar....tur i det hela var att jag demonterad olje tråget & kollade, inna jag monterat
i motorn i bilen ...
Men i en B20 vete fan.
Vi öste många nävar grus/sten i en kompis 140 och den gick ändå.
Ja han var med på det.
Den motorn lyckades vi aldrid döa även utan olja & vatten (den saka in men starta så snällt den svalnat).
Men det var för 12-13 årsen då en annan var 18 bast och dom inte stog högt i värde. Förövrigt vart bilen skrot då nya köparen var full när han köpte den och pleja ner staket & brevlådor på löpande band. <!-- </EdIndex> --></div>
mbha skrev:Bra i alla fall att veta var man har grejerna. Du visste ju var du hade nyckeln åtminstone.
Förresten kompis, är det något bra fiske i trubbingen nu för tiden?
Har inte varit där på super länge så jag vet inte hur fisket är där längre...
Det var bra inna dom lagade damnen. Sist jag var där fick vi bara små abborre iaf ... <!-- </EdIndex> --></div>