<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->förbaskat... den ligger ju kvar i min jackficka..ska jag försöka posta den eller hur får vi ner den till dig igen... slår dig en signal ikväll..
tack än en gång Tompa för att jag fick inkvartering i din *termos* och fick chansen att vara med om denna oförglömliga upplevelse, resan hem till gammla norrland förflöt helt ok.. <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
stockis-70 skrev:UNDERBART!!!!!!!! Vilka hjältar det finns,Själv tog jag en sväng på Stockisen efter jobbet,men den får vara kvar hemma nått med tändningen tror jag varvar ej ur.Det får bli Raketaren dom går alltid bra!
jo,jo ca: 20m i taget+servicebil <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Öhh?? tassala..oj oj oj... För det första:18mil till emtervik UTAN bil=körde moped dit oxå. För det 2:a testa att packa 2 militärtält + bord,bänkar+2 moppar på DIN moped!(flaka?)
Just det! Vi råkade oxå köra moped dit o hem ink.reparationer Utan service bil....Luktar visst lite avundsjuka här.
Askul hade vi också!Tack TSV-Blårök
20m??????tassla:Du får gärna åka med nästa år. <!-- </EdIndex> --></div>
sachsmaster67 skrev:Öhh?? tassala..oj oj oj... För det första:18mil till emtervik UTAN bil=körde moped dit oxå. För det 2:a testa att packa 2 militärtält + bord,bänkar+2 moppar på DIN moped!(flaka?)
Just det! Vi råkade oxå köra moped dit o hem ink.reparationer Utan service bil....Luktar visst lite avundsjuka här.
20m??????tassla:Du får gärna åka med nästa år.
Ursäkta! men det var stockis-70is raketare jag syftade på inget annat. <!-- </EdIndex> --></div>
sachsmaster67 skrev:Öhh?? tassala..oj oj oj... För det första:18mil till emtervik UTAN bil=körde moped dit oxå. För det 2:a testa att packa 2 militärtält + bord,bänkar+2 moppar på DIN moped!(flaka?)
20m??????tassla:Du får gärna åka med nästa år.
Ursäkta! men det var stockis-70is raketare jag syftade på inget annat.
ursäkta själv. missförstånd x2,ville bara förklara det har bara med stolthet att göra <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->nu är din nyckel på väg hem igen Tompa
börjar bli lite less på telia nu, fortfarande inget bredband <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->:shock: Raketarn skickade du nycklarna med fiber till Tompa (Nymans Byhåla) Postad i går och frame i dag <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kanonbra att nyckelknippan hittat hem igen.. posten har visat att det går att få iväg prylar snabbt igen.. hmmm undrar om det var en postmoppe med sachsmotor som levererade den.. <!-- </EdIndex> --></div>
Raketaren skrev:Kanonbra att nyckelknippan hittat hem igen.. posten har visat att det går att få iväg prylar snabbt igen.. hmmm undrar om det var en postmoppe med sachsmotor som levererade den..
Nej för då hade den inte varigt framme än..
det satt nog en zundapp motor på <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Sådär, då va Standarden lagad efter malören i Mellsta, fotpinne i gjutjärn är ingen höjdare att svetsa, men det går om man är 2, en som förvärmer och 1 som svetsar.
Passade även på att byta bakre bromsvijern till en 3 mm i st f dom vanliga 1,5 mm. Fast det är fördjäkligt att montera på usch monza delar på en riktig moppe <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Du va en snabb en och reparera.
Nu först har jag fixat EKF motorn som rasade förra året på Mellsta. <!-- </EdIndex> --></div>