<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hm ironi? för det är ju ganska självklart att dom inte låter som en 2taktare när det i själva verket är 4taktare

..
Jag tänkte inte så avancerat på hjulbyte, utan endast byta till ett par fälgar som är kraftigare men fortfarande 15". Annars borde det kanske gå att pressa på ett par 16" fälgar? då är ju t.ex en bakfälg från honda mt5 perfekt.
Framhjulet har inte lika hård belastning så där håller det säkert med en compact fälg, därimot är broms förmågan på dessa inte de bästa.
En framfälg på 16" med något sånär kraftig broms vore bra, dock vars man ska få tag i en sådan vet jag inte.
Om det går med 16" hjul, så borde det göra sig fint i skärmarna, lite marginellt men dämpningen varken fram eller bak är ju den bästa så hjulen tar nog inte i

..
Jag ser hellre till att mopeden blir renoverad och att den inte blir original gör väll detsamma, hellre det än att den säljs vidare i delar. Å andra sidan kan man alltid bygga tillbaks den till sitt ursprunliga vis framöver om man nu skulle få lust med det..
Detta blir ingen slakt, endast lite modifikation under renovering för nymoderisering där blandannat motorn blir utbytt.
Övrigt utseénde mässigt har jag inte tänkt ut ännu men tar gärna in tips och ideér från andra på den biten

<!-- </EdIndex> --></div>