<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Rexxy
kunde vara kul att veta hur den ser ut, 3 lameller verkar ju bättre än 2
även om jag aldrig har haft slirproblem på 60cc och annat vanligt trim.
vilken motor hittar man dom i?
eller hur gamla måste dom vara?
Janne <!-- </EdIndex> --></div>
större lamellkorg till Sachs
slirande koppling
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har köpt mig en ekf motor med en förstärkt koppling (styvare fjädran) enl säljaren nu är det så att jag har monterat på en athena 70cc på denna motor med en mikuni 24 förgasare drevningen är 13 fram och 34 bak när jag var ute och testade den vid lite mer än halv gas gps en visade 74,8 kilometer vid gaspådrag slirade kopplingen har orginal olja på den köpt på en sachs verkstad det är väl för mig att köpa en helt ny lamell korg från stuvsta eller någon sa till mig att prova den italienska lamellen skall visst vara grön säljes hos ettans mopeder är det någon som har ett annat förslag hur jag skall få kopplingen till att greppa <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag tillverkar och säljer oxå 4 lamellskopplingar.
Men för tillfället så har jag inga originalkorgar att bygga om.
Bara jag får tag i ett gäng korgar med bra trans drev så ska jag göra ett gäng igen. <!-- </EdIndex> --></div>
Men för tillfället så har jag inga originalkorgar att bygga om.
Bara jag får tag i ett gäng korgar med bra trans drev så ska jag göra ett gäng igen. <!-- </EdIndex> --></div>
Vinnare av backtävling i E-tuna 80cc & Hallstas 60 & 80cc 2016 ;)