<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ja nu har jag fått tag i storförpackning eller.. det är ju iaf på 1kg så man kan testa

(jag har sett att jänkarna säljer på 25kg säckar)
50kr/kg får jag köpa av polarna som har café.
Däremot var ju skåpet lite paj. Pianogångjärnet som håller luckan var def. Å det var inga problem trodde jag..Det visade sig att det satt med genomgående m3or med liten bricka å mutter på baksidan å man måste riva hela skåpet för att komma åt. Sagt å gjort då kom nästa överaskning hela skåpets insida (kan kalla det motorrum) var fyllt med blästermedel å gipsdamm! Det var ngn tidigare mekaniker som tänkt lite fel

skåpet är nämligen utrustad med egen utsug via ejektorverkan å denna hade ngn pluggat å istället lämnat ett hål öppet in till motorrummet så det blev till att städa ur

Men nu är skåpet monterat/reparerat så jag ska bara fixa slangar till utsuget sen kan jag testa.
lägger in en bild på insidan av skåpet avancerat värre var å googlade för att få lite info å det var inga billiga grejor dom här skåpen kan jag meddela. Så det borde nog duga för att rengöra mopedförgasare i he..he

<!-- </EdIndex> --></div>