Komprimerad sida?
-
- Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Varvar lite sporadiskt mellan Firefox å Explorer "nemas problemas"
funkar hur bra som helst har även provat 19" 17" samt 10" å inga problem. Men om ngn bara skriver på längden utan att shifta då får jag såklart scrolla i sidled samma med dom bildtapeter som en del roar sig med att lägga in borde vara förbjudet.. <!-- </EdIndex> --></div>
funkar hur bra som helst har även provat 19" 17" samt 10" å inga problem. Men om ngn bara skriver på längden utan att shifta då får jag såklart scrolla i sidled samma med dom bildtapeter som en del roar sig med att lägga in borde vara förbjudet.. <!-- </EdIndex> --></div>
- zappafan
- Forumsponsor
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Jo det är är ju "normalt", problemet är ju lite annorlunda nu för mig iaf.. <!-- </EdIndex> --></div>dr.novolette skrev: Men om ngn bara skriver på längden utan att shifta då får jag såklart scrolla i sidled samma med dom bildtapeter
Idrott luktar svett - Sport luktar bensin..
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nu har jag fått svar från support. Dom skrev i det stora hela så här:
Detta är ett allmänt problem som uppstått, webbansvariga jobbar på att lösa detta. Tillsvidare kan jag ändra inställningarna på forumet så att det inte komprimerar, och forumet bör därefter fungera som vanligt.
Att forumet bör fungera som vanligt gjorde mig lite orolig, så nu vill jag bara försäkra mig om att forumets utseende inte ändras eller att något försvinner då jag ändrar inställningar. Inväntar därför svar från andra sidan Atlanten innan jag åtgärdar problemet. <!-- </EdIndex> --></div>
Detta är ett allmänt problem som uppstått, webbansvariga jobbar på att lösa detta. Tillsvidare kan jag ändra inställningarna på forumet så att det inte komprimerar, och forumet bör därefter fungera som vanligt.
Att forumet bör fungera som vanligt gjorde mig lite orolig, så nu vill jag bara försäkra mig om att forumets utseende inte ändras eller att något försvinner då jag ändrar inställningar. Inväntar därför svar från andra sidan Atlanten innan jag åtgärdar problemet. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Josefine Andersson
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt: