Komprimerad sida?

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Användarens profilbild
zappafan
Forumsponsor

Inlägg av zappafan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->vi jobbar på jobbet.. :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
Idrott luktar svett - Sport luktar bensin..
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Varvar lite sporadiskt mellan Firefox å Explorer "nemas problemas"
funkar hur bra som helst har även provat 19" 17" samt 10" å inga problem. Men om ngn bara skriver på längden utan att shifta då får jag såklart scrolla i sidled samma med dom bildtapeter som en del roar sig med att lägga in borde vara förbjudet.. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
zappafan
Forumsponsor

Inlägg av zappafan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
dr.novolette skrev: Men om ngn bara skriver på längden utan att shifta då får jag såklart scrolla i sidled samma med dom bildtapeter
Jo det är är ju "normalt", problemet är ju lite annorlunda nu för mig iaf.. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
zappafan
Forumsponsor

Inlägg av zappafan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jaha nu funkar det som det ska igen thumb_up

Slet ur batteriet ur Laptopen & sen funka det efter uppstart, så ska man inte göra jag vet... :( <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nu har jag fått svar från support. Dom skrev i det stora hela så här:

Detta är ett allmänt problem som uppstått, webbansvariga jobbar på att lösa detta. Tillsvidare kan jag ändra inställningarna på forumet så att det inte komprimerar, och forumet bör därefter fungera som vanligt.

Att forumet bör fungera som vanligt gjorde mig lite orolig, så nu vill jag bara försäkra mig om att forumets utseende inte ändras eller att något försvinner då jag ändrar inställningar. Inväntar därför svar från andra sidan Atlanten innan jag åtgärdar problemet. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
RoRRe

Inlägg av RoRRe »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Öööhh, nu har den blivit knasig för mig med. Komprimerad kan man säga :shock:
Funkade förut idag... <!-- </EdIndex> --></div>
jonsa99
Kontakt:

Inlägg av jonsa99 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag har inga problem med sidan?!? kör i med Google Chrome <!-- </EdIndex> --></div>
flora

Inlägg av flora »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Fungerar kanon med 22" wide screen skärm <!-- </EdIndex> --></div>
Crescent Golden Champ 1255
Crescent Champion 1256
Mustang Cross B
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har tillfälligt åtgärdat problemet, tror jag.
:arrow: FUNKAR FORUMET PROBLEMFRITT NU?
:?: FRÅGAN GÄLLER ALLA ER SOM UPPLEVT PROBLEMET MED KOMPRIMERING
<!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Pierre

Inlägg av Pierre »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Funkar bra på jobbet <!-- </EdIndex> --></div>
tompa
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jAPP NU KRYMPER INTE SIDAN LÄNGRE, NÄR MAN SKA SVARA PÅ NÅT :oops: Ja min tok som jobbar över, så här i månadsskiftet ska ju alla fakturor iväg. <!-- </EdIndex> --></div>
RoRRe

Inlägg av RoRRe »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nu är det som det ska :) <!-- </EdIndex> --></div>
S_Compakt

Inlägg av S_Compakt »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Skärmstorleken saknar ju egentligen betydelse , är ju upplösningen som avgör hur mycket man kan se...

Finns inga stora bilder , bara dåliga skärmar staff_italiamac_fastidioso.gif <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Forsgren

Inlägg av Forsgren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->...å ja har en dålig skärm men nu funkar det här oxå <!-- </EdIndex> --></div>
Tomos TS50 -72, Puch Florida -64
rapid114

Inlägg av rapid114 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->har firefox är bästa webläsaren <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar