Velmo
-
Velmo
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Någon som har sprängskiss på en Velmo motor eller övrig info om denna har nyss köpt en. <!-- </EdIndex> --></div>
-
- Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..
-
-
- Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Stensbol säljer å vi köper..
Jo den var man sugen på minsann men den kom mitt i en prioritering
så du hade tur om vi säger så..sen krävde han ju avhämtnig å säljare som skriver det kan fetglömma mig som budgivare då ids jag inte ens maila å fråga (fjäska) om det ev skulle kunna gå att lösa med frakt.
Nä har man skrivit avhämtning då gäller avhämtning.
Kan säga att dom loosar många potenta bugivare på det sättet.
<!-- </EdIndex> --></div>
Jo den var man sugen på minsann men den kom mitt i en prioritering
så du hade tur om vi säger så..sen krävde han ju avhämtnig å säljare som skriver det kan fetglömma mig som budgivare då ids jag inte ens maila å fråga (fjäska) om det ev skulle kunna gå att lösa med frakt.
Nä har man skrivit avhämtning då gäller avhämtning.
Kan säga att dom loosar många potenta bugivare på det sättet.

-
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ja då var det nåt som han skitigt i att skriva i annonsen för där fanns det inget fraktalternativ endast avhämtning angivet.eller har jag missat det. http://www.tradera.com/item.mvc/viewitem/?auctionId=119369858 Å då missar han ett fett bud från mig. för jag ids då inte hålla på å maila sådana säljare.
men det var ju tur för
dig lägg in när du startat den vore kul.
mvh/dr novolette <!-- </EdIndex> --></div>
men det var ju tur för

mvh/dr novolette <!-- </EdIndex> --></div>
-
-
velmo
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Grattis till velmon!!!
Skicka gärna bild!!
Skicka gärna ett pm med din mailadress ev telnr
"Velmoägare" <!-- </EdIndex> --></div>
Skicka gärna bild!!
Skicka gärna ett pm med din mailadress ev telnr
"Velmoägare" <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->..sen krävde han ju avhämtnig å säljare som skriver det kan fetglömma mig som budgivare
Dr Novolette:
Jag tror inte du hade varit villig att pynta 2125:- i frakt för velmo + cykeln med bussgods som jag hade kollat upp,där av hämtning..........
Men nu var det en lycklig köpare från stockholmstrakten som fick den,han ville bara ha hjulet,och detta frågade han på email om jag kunde skruva av vid vinst, Javisst inga problem
Sen jobbar jag på Sveriges mest besökta affärsområde i Ullared,där har många hämtat gods också,både till sig själva och andra.
Så ni som brukar kolla in tradera ibland,skulle vara intrserad av mina auktioner,bara maila........frakt löser sig på ett annat sätt,även jag reser en del i Sverige.
//Bengt "stensbol" <!-- </EdIndex> --></div>
Dr Novolette:
Jag tror inte du hade varit villig att pynta 2125:- i frakt för velmo + cykeln med bussgods som jag hade kollat upp,där av hämtning..........
Men nu var det en lycklig köpare från stockholmstrakten som fick den,han ville bara ha hjulet,och detta frågade han på email om jag kunde skruva av vid vinst, Javisst inga problem
Sen jobbar jag på Sveriges mest besökta affärsområde i Ullared,där har många hämtat gods också,både till sig själva och andra.
Så ni som brukar kolla in tradera ibland,skulle vara intrserad av mina auktioner,bara maila........frakt löser sig på ett annat sätt,även jag reser en del i Sverige.
//Bengt "stensbol" <!-- </EdIndex> --></div>
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Jag skall skriva tydligare framöver,även en uppdatering på mitt personliga medelande,men ett email kostar inte så mycket.........
Men jag ska fixa fram lite gosaker nu till jul på tradera,så får vi se.
/stensbol <!-- </EdIndex> --></div>
%78%KNTdr.novolette skrev:Ett hett tips.. lägg till dom sista meningarna du skrev här ovan,
I din annonsbeskrivning på Tradera så lär du få bra många fler budgivare å därmed ännu bättre betalt för prylarna
Jag skall skriva tydligare framöver,även en uppdatering på mitt personliga medelande,men ett email kostar inte så mycket.........
Men jag ska fixa fram lite gosaker nu till jul på tradera,så får vi se.
/stensbol <!-- </EdIndex> --></div>