Velmo

Tips, frågor och allmänt snack om motorcyklar, båtmotorer, bilar m.m.
HUSQVARNA SPORT

Velmo

Inlägg av HUSQVARNA SPORT »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Någon som har sprängskiss på en Velmo motor eller övrig info om denna har nyss köpt en. <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->tradera? :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
HUSQVARNA SPORT

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->JA hur kunde du gissa de. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
NRoos

Inlägg av NRoos »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Just typiskt! Jag som velat ha en velmo och det dyker upp en på tradera och nån tokig forummedlem budar som en galning :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Stensbol säljer å vi köper..
Jo den var man sugen på minsann men den kom mitt i en prioritering
så du hade tur om vi säger så..sen krävde han ju avhämtnig å säljare som skriver det kan fetglömma mig som budgivare då ids jag inte ens maila å fråga (fjäska) om det ev skulle kunna gå att lösa med frakt.
Nä har man skrivit avhämtning då gäller avhämtning.
Kan säga att dom loosar många potenta bugivare på det sättet. :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Braxmatte
Forumsponsor

Inlägg av Braxmatte »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
dr.novolette skrev:Nä har man skrivit avhämtning då gäller avhämtning.
Kan säga att dom loosar många potenta bugivare på det sättet. :wink:
Det är bara om man bor nära som man är glad när det står så <!-- </EdIndex> --></div>
Ordförande i Hallstamoppers :D
Användarens profilbild
NRoos

Inlägg av NRoos »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det har flera gånger stått avhämtning och då har jag mailat (eller även som nämnt tidigare fjäskat) och då har det då inte varit omöjligt att skicka dem. <!-- </EdIndex> --></div>
HUSQVARNA SPORT

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Den här hadde bussgods som alternativ så de funkade bra och inte blev den så dyr heller,har hittat instruktions bok hos en tysk firma får se om jag lyckas beställa problem med att förstå språket hitta den via velmo nordap. <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ja då var det nåt som han skitigt i att skriva i annonsen för där fanns det inget fraktalternativ endast avhämtning angivet.eller har jag missat det. http://www.tradera.com/item.mvc/viewitem/?auctionId=119369858 Å då missar han ett fett bud från mig. för jag ids då inte hålla på å maila sådana säljare.
men det var ju tur för :wink: dig lägg in när du startat den vore kul.
mvh/dr novolette <!-- </EdIndex> --></div>
HUSQVARNA SPORT

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Den där har jag missat köpte en motor utan ytterkåpa och tank och rostig fälg men de duger åt mej. <!-- </EdIndex> --></div>
Husqvarna 1247

velmo

Inlägg av Husqvarna 1247 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Grattis till velmon!!!
Skicka gärna bild!!
Skicka gärna ett pm med din mailadress ev telnr
"Velmoägare" <!-- </EdIndex> --></div>
stensbol

Inlägg av stensbol »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->..sen krävde han ju avhämtnig å säljare som skriver det kan fetglömma mig som budgivare

Dr Novolette:
Jag tror inte du hade varit villig att pynta 2125:- i frakt för velmo + cykeln med bussgods som jag hade kollat upp,där av hämtning..........
Men nu var det en lycklig köpare från stockholmstrakten som fick den,han ville bara ha hjulet,och detta frågade han på email om jag kunde skruva av vid vinst, Javisst inga problem

Sen jobbar jag på Sveriges mest besökta affärsområde i Ullared,där har många hämtat gods också,både till sig själva och andra.
Så ni som brukar kolla in tradera ibland,skulle vara intrserad av mina auktioner,bara maila........frakt löser sig på ett annat sätt,även jag reser en del i Sverige.
//Bengt "stensbol" <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ett hett tips.. lägg till dom sista meningarna du skrev här ovan,
I din annonsbeskrivning på Tradera så lär du få bra många fler budgivare å därmed ännu bättre betalt för prylarna :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Braxmatte
Forumsponsor

Inlägg av Braxmatte »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nej skriv även i fortsänningen endast avhämtning

För nu vet ju vi hur det ligger till med den saken... <!-- </EdIndex> --></div>
Ordförande i Hallstamoppers :D
stensbol

Inlägg av stensbol »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
dr.novolette skrev:Ett hett tips.. lägg till dom sista meningarna du skrev här ovan,
I din annonsbeskrivning på Tradera så lär du få bra många fler budgivare å därmed ännu bättre betalt för prylarna :wink:
%78%KNT

Jag skall skriva tydligare framöver,även en uppdatering på mitt personliga medelande,men ett email kostar inte så mycket.........
Men jag ska fixa fram lite gosaker nu till jul på tradera,så får vi se.
/stensbol <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar