Fått någon snö?

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
ilogurra

Fått någon snö?

Inlägg av ilogurra »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tycker vi ska starta en snö tråd!

Själv så snöar det för fullt! Jag giller! ♥ <!-- </EdIndex> --></div>
Samuel

Inlägg av Samuel »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->I morse var det barmark,
Nu är det runt en decimeter :D kanske mer..... <!-- </EdIndex> --></div>
fd Körmoped
HillBilly
Forumsponsor

re

Inlägg av HillBilly »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Fy satan för lappmjölet
:cold: <!-- </EdIndex> --></div>
Glad skit
P-plats.se

Inlägg av P-plats.se »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->I Götet får vi inte snö...
...bara blask! :( <!-- </EdIndex> --></div>
Levve

Inlägg av Levve »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Skiten är på väg häråt har jag hört... fy faan. :cry: <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ca 5cm å snorkallt redan less..ingen snömänniska längre spyr åt varje flinga å kallgrad jag ser! Man hittar inget.. allt ligger under snön, man får skotta sig fram till varenda boda, oroa sig över snötyngda tak & allt som är fastfruset. Spännbanden har frysit, släpet har frusna bromsar å det är bara till att våldputta in det i det redan proppade garaget. Börja städa för att få plats lyfter för tungt å sträcker sig. Stödämparna på grabbens bil har frusit så jag får ligga å kräla i snön m. värmepistol som drar 1200w.. :shock: å sen fort ut m släp å in med bil.
Sen får jag springa runt å kolla glykolhalten på alla fordon & ta in batterier. Så fort man ska iväg måste man ta på sig långkalsonger å upptäcker då när man tar på sig täckbrallorna att man blivit bra mkt fetare än ifjol (ångest å bantningschema..) Sen ut till min bil som blivit en kub å sopa, skrapa rutor & blåsa med munnen in i nyckelhålen frysa om händerna.. startar inte :x bara börja med stenhårda kalla laddkablar slinta å blöda om knogarna.
Som plåster på såren får man en dyr elräkning å 6månader av mörker å vetskap om att flera av polarna har kåk i varmare länder å åker dit i 3månader
ja e int bitter :D <!-- </EdIndex> --></div>
Neifelheim

Inlägg av Neifelheim »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->snöat hela dagen...får väl skruva ihop monarken igen så man kan åka lite....dock segt med original cylle :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
Skiter i vilket numer, jobba-äta-sova
f50glx
Forumsponsor

Inlägg av f50glx »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ca 3 cm snö på morgonen-19 brr <!-- </EdIndex> --></div>
sm-50
e-type-73 objekt
e-type-74
e-type-75 ekf
f-50glx-ekf
1199 flaka
äckelpekkasin

Inlägg av äckelpekkasin »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag och farsan håller som bäst på med ett förråd till alla moppar + cross och skoter. När vi höll på med näst sista takplåten började snön falla.
Jag tror att det kallas "grevens tid" :D . Nu får det snöa bäst fasen det vill :wink: . <!-- </EdIndex> --></div>
tompa
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja fy fan 10 cm lappmjöl ha de kommit, men jag vägra leta efter snösläden, skiten måste töa bort till helgen <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Rexxy
Kontakt:

Inlägg av Rexxy »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->snö snö snö överallt! USCH!!! <!-- </EdIndex> --></div>
Peppe^
Kontakt:

Inlägg av Peppe^ »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har kommit ca 1 cm i Borlänge. <!-- </EdIndex> --></div>
Bild
Användarens profilbild
Patrik
Kontakt:

Inlägg av Patrik »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Några timmar sedan:
Bild

/ P <!-- </EdIndex> --></div>
Please consider the environment before printing this message.
Raceraketaren
Kontakt:

Inlägg av Raceraketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->I sundsvalls området är det bara frost än :lol: . Tror det blivit upp och nervända värden när man ser vart snön faller :shock: .
Men den lär nog hinna hit snart också.
Snön är fin men kylan är ta mej f.. det värsta jag vet :evil: .
Tur Raketen står trygt under tak å väntar på tussilagon i vägkanterna. :D <!-- </EdIndex> --></div>
Ekstam

Inlägg av Ekstam »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->här i östersund har vi fått någon milimeter snö... som nu har blåst iväg :D <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar