Fått någon snö?
Fått någon snö?
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tycker vi ska starta en snö tråd!
Själv så snöar det för fullt! Jag giller! ♥ <!-- </EdIndex> --></div>
Själv så snöar det för fullt! Jag giller! ♥ <!-- </EdIndex> --></div>
-
-
- Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ca 5cm å snorkallt redan less..ingen snömänniska längre spyr åt varje flinga å kallgrad jag ser! Man hittar inget.. allt ligger under snön, man får skotta sig fram till varenda boda, oroa sig över snötyngda tak & allt som är fastfruset. Spännbanden har frysit, släpet har frusna bromsar å det är bara till att våldputta in det i det redan proppade garaget. Börja städa för att få plats lyfter för tungt å sträcker sig. Stödämparna på grabbens bil har frusit så jag får ligga å kräla i snön m. värmepistol som drar 1200w..
å sen fort ut m släp å in med bil.
Sen får jag springa runt å kolla glykolhalten på alla fordon & ta in batterier. Så fort man ska iväg måste man ta på sig långkalsonger å upptäcker då när man tar på sig täckbrallorna att man blivit bra mkt fetare än ifjol (ångest å bantningschema..) Sen ut till min bil som blivit en kub å sopa, skrapa rutor & blåsa med munnen in i nyckelhålen frysa om händerna.. startar inte
bara börja med stenhårda kalla laddkablar slinta å blöda om knogarna.
Som plåster på såren får man en dyr elräkning å 6månader av mörker å vetskap om att flera av polarna har kåk i varmare länder å åker dit i 3månader
ja e int bitter
<!-- </EdIndex> --></div>

Sen får jag springa runt å kolla glykolhalten på alla fordon & ta in batterier. Så fort man ska iväg måste man ta på sig långkalsonger å upptäcker då när man tar på sig täckbrallorna att man blivit bra mkt fetare än ifjol (ångest å bantningschema..) Sen ut till min bil som blivit en kub å sopa, skrapa rutor & blåsa med munnen in i nyckelhålen frysa om händerna.. startar inte

Som plåster på såren får man en dyr elräkning å 6månader av mörker å vetskap om att flera av polarna har kåk i varmare länder å åker dit i 3månader
ja e int bitter

-
-
-
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->I sundsvalls området är det bara frost än
. Tror det blivit upp och nervända värden när man ser vart snön faller
.
Men den lär nog hinna hit snart också.
Snön är fin men kylan är ta mej f.. det värsta jag vet
.
Tur Raketen står trygt under tak å väntar på tussilagon i vägkanterna.
<!-- </EdIndex> --></div>

Men den lär nog hinna hit snart också.
Snön är fin men kylan är ta mej f.. det värsta jag vet

Tur Raketen står trygt under tak å väntar på tussilagon i vägkanterna.