Raket -61
-
Raket -61
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Mycket tveksam, men ska nog sälja min 1149 då källaren börjar bli full med Crescent. Patinerad men i originalskick med alla kåpor och undre kedjeskyddet. Allt funkar! Nya däck med original innerslangar.
Lätt trimmad, men stark på låga varv. Toppar 40-45 med mina +100Kg
Pris, ja runt 5000:- (den är ju komplett)
Jag kan även tänka mig byten eller inbyte mot Zundapp-objekt eller ngt annat spännande som jag kan skruva på i vinter.
Pärlan finns i Stockholm.
Jag kan maila nytagna bilder.
Mvh
http://uploading.com/files/b6fbe16a/Raketarsle_1.JPG/ <!-- </EdIndex> --></div>
Lätt trimmad, men stark på låga varv. Toppar 40-45 med mina +100Kg
Pris, ja runt 5000:- (den är ju komplett)
Jag kan även tänka mig byten eller inbyte mot Zundapp-objekt eller ngt annat spännande som jag kan skruva på i vinter.
Pärlan finns i Stockholm.
Jag kan maila nytagna bilder.
Mvh
http://uploading.com/files/b6fbe16a/Raketarsle_1.JPG/ <!-- </EdIndex> --></div>
-
Bild
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hur faen bär man sig åt för att lägga in en bild?[/img] <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->http://raketsport.forumup.se/viewtopic.php?t=2404&mforum=raketsport <!-- </EdIndex> --></div>
fd Körmoped
-
-
Bild
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tack för tipset, nu vet jag hur man bifogar bild.
Mvh
bengovengo <!-- </EdIndex> --></div>
Mvh
bengovengo <!-- </EdIndex> --></div>
-
Fler bilder
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us <!-- </EdIndex> --></div>

Uploaded with ImageShack.us

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kan de här va nåt att byta mot?

-
Byte
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ser intressant ut, är det en Mustang Cobra från slutet av 70? Hur många växlar? Skick övrigt?
Mvh <!-- </EdIndex> --></div>
Mvh <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag är ingen expert på Mustang Cobra, men jag tror det är en Cobra 5000 från -79. växlar vet jag inte, är dom inte 3 vxl dom där äldre motorerna.
Kicken bör bytas ut, men kåpan har fint kickstopp. axelns splines är fina, växelaxeln har fina splines.
1 pinnbult är av i blocket, jag har inte hunnit borra ur den och ersätta med 1 frisk.
Det är vad jag hittils hittat på den, gashandtaget finns. punka på framhjulet, div vajrar hänger, tändhatt saknas, avgassystemet är kass och hemgjort överliggande,
dock så har jag en nos överliggande ligger på byteshyllan, men den är värd mer än moppen
solfjädertoppen vet jag inte om den är rätt, men originaltoppen ligger i en låda.

<!-- </EdIndex> --></div>
Kicken bör bytas ut, men kåpan har fint kickstopp. axelns splines är fina, växelaxeln har fina splines.
1 pinnbult är av i blocket, jag har inte hunnit borra ur den och ersätta med 1 frisk.
Det är vad jag hittils hittat på den, gashandtaget finns. punka på framhjulet, div vajrar hänger, tändhatt saknas, avgassystemet är kass och hemgjort överliggande,
dock så har jag en nos överliggande ligger på byteshyllan, men den är värd mer än moppen

-
- Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Ja det är original, som doktorn påpekar så är det grovt byggt. Men jag har aldrig lyckats böja eller trampa av en bromspedal på någon av mina mustanger. <!-- </EdIndex> --></div>alf-johan skrev:Är detta verkligen en orginal bromspedal?
Har inte vettet att sluta med moppar.
-