<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hon räknar inte cylle å kolv för dom sticker ju ut ur sjäva motorn det var ju åxo ett sätt att tänka Men annars verkar det vara en hård brutta som kör 2takt 490cc veterancross för dom e inte att leka med <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->På sådana där hojar känner man sig bra liten Jag vet !! i mitten på -80 talet hade jag en Maico 490 , som dessutom var "Kittad"
Måååånga svordommar framkallade den, OCH ! brutna ben ...
Jävl.... raseri-maskiner <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jag tror den äckligaste hojjen som jag ägt var en preppad Qvarna 500cc -70tals helcross. Förhållande hkr på gammal cykel med kort svinglängd gjorde att den var otroligt obehaglig. Åkte handlöst upp på bakhjulet med en djäkla fart på alla vxl när rätt varv inföll. Dessutom hade den byggts om med längre Öhlinare som gjorde att jag knappt nådde ner. Jag fick luta den mot ett träd när jag skulle kicka aset.. Man var mer oroad än road när man körde den hojen kan jag meddela.. <!-- </EdIndex> --></div>
Lasse väss skrev:På sådana där hojar känner man sig bra liten Jag vet !! i mitten på -80 talet hade jag en Maico 490 , som dessutom var "Kittad"
Måååånga svordommar framkallade den, OCH ! brutna ben ...
Jävl.... raseri-maskiner
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag gillar människor som prioriterar patinerat framför finish kolla vad han skrivit inom parentes <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Den moppen fanns i Piteå å är en Topper dvs 1:a modellen av sportmoppen som senare blev 50ss. Den var omlackad å skall vara vit. Annars funkis men tyvärr såld för länge sedan å vart tror ni..?
jo till STOCKHOLM.. <!-- </EdIndex> --></div>