Coola/fula/billiga/dyra mopeder på BLOCKET, TRADERA och EBAY

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Neifelheim skrev:http://www.blocket.se/halland/Yamaha_49 ... ?ca=17&w=2

Nu blir jag lite förvirrad...funkar den, eller hur var det :roll:
Gissar på att den inte funkar :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hon räknar inte cylle å kolv för dom sticker ju ut ur sjäva motorn det var ju åxo ett sätt att tänka :roll: :D Men annars verkar det vara en hård brutta som kör 2takt 490cc veterancross för dom e inte att leka med :shock: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Lasse väss
Forumsponsor

Inlägg av Lasse väss »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->På sådana där hojar känner man sig bra liten :lol: Jag vet !! i mitten på -80 talet hade jag en Maico 490 , som dessutom var "Kittad" :oops:
Måååånga svordommar framkallade den, OCH ! brutna ben :lol: ...
Jävl.... raseri-maskiner :cry: <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jag tror den äckligaste hojjen som jag ägt var en preppad Qvarna 500cc -70tals helcross. Förhållande hkr på gammal cykel med kort svinglängd gjorde att den var otroligt obehaglig. Åkte handlöst upp på bakhjulet med en djäkla fart på alla vxl när rätt varv inföll. Dessutom hade den byggts om med längre Öhlinare som gjorde att jag knappt nådde ner. Jag fick luta den mot ett träd när jag skulle kicka aset.. Man var mer oroad än road när man körde den hojen kan jag meddela.. :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
jesper

Inlägg av jesper »

Lasse väss skrev:På sådana där hojar känner man sig bra liten :lol: Jag vet !! i mitten på -80 talet hade jag en Maico 490 , som dessutom var "Kittad" :oops:
Måååånga svordommar framkallade den, OCH ! brutna ben :lol: ...
Jävl.... raseri-maskiner :cry:
monster maskin brrr <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
bryggaren

La Strada

Inlägg av bryggaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Var det inte någon som var intresserad av en La Strada på forumet? Bara att slå till.

http://www.blocket.se/jonkoping/Monark__La_Strada__30797551.htm?ca=10&w=3 <!-- </EdIndex> --></div>
Pälle

Inlägg av Pälle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->1700 inlägg i denna tråd :D Det firar vi med denna annons.

http://www.blocket.se/vasterbotten/Crescent_Custom_Objekt_30791282.htm?ca=4&w=3

Rätt frän, skulle bli ännu bättre om man ordnade lite finish på motor och nav.... <!-- </EdIndex> --></div>
Wiklund

Inlägg av Wiklund »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Han vill byta den mot en suka, ska jag slå till? :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag gillar människor som prioriterar patinerat framför finish :D kolla vad han skrivit inom parentes :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Pälle

Inlägg av Pälle »

dr.novolette skrev:Jag gillar människor som prioriterar patinerat framför finish :D kolla vad han skrivit inom parentes :wink:
Visst, Patina är ju kalas men då ska det vara patina överallt. Semi-patina funkar inte för mig iallafall....eller jo kanske? 8) <!-- </EdIndex> --></div>
S_Compakt

Inlägg av S_Compakt »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->1250-1
http://www.blocket.se/jonkoping/Crescent_compact_1250_1_1971_30772112.htm?ca=6&w=3
tyvärr ingen bild på annonsen.. <!-- </EdIndex> --></div>
Neifelheim

Inlägg av Neifelheim »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->http://www.bodentorget.se/index.php?action=show&show_id=837&show_torg_namn=pitea&search_word=&l=&l2=

Den som bor i Boden har ju tillfälle på en gammal moppe....modellen?? Nån som vet?:) <!-- </EdIndex> --></div>
Skiter i vilket numer, jobba-äta-sova
flora

Inlägg av flora »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Topper... <!-- </EdIndex> --></div>
Crescent Golden Champ 1255
Crescent Champion 1256
Mustang Cross B
dr.novolette

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Den moppen fanns i Piteå å är en Topper dvs 1:a modellen av sportmoppen som senare blev 50ss. Den var omlackad å skall vara vit. Annars funkis men tyvärr såld för länge sedan å vart tror ni..?
jo till STOCKHOLM.. :( <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Patrik
Kontakt:

Inlägg av Patrik »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vad kan det här skrotet gå i tro:
http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=122985351 ?

Bild

/ P <!-- </EdIndex> --></div>
Please consider the environment before printing this message.
Skriv svar