crescent crazy-type
-
- Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja du kan ju bygga den i gammal ligiststyle från tiden när det begav sig å kleta dit ngt klassiskt -70 talsmotiv från Hobbex! kommer ihåg att dom hade ngr fräna motiv på T-shirts. Ett blått fårskinn. kan ju täcka den där gorriga sadeln. å kör lite allmänt med Kajsavarg stuk då blir det ju inte en så kostsam tilltuffsning men ändå rätt fränt. <!-- </EdIndex> --></div>
- Lasse väss
- Forumsponsor
Framgaffelproblem.
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hej !
Om du tänker byta gaffeln på detta objekt är jag intresserad av att köpa den av dej till min e-type, som saknar båda lamphållare av senare modell(plåt) samt båda styrhållare. <!-- </EdIndex> --></div>
Om du tänker byta gaffeln på detta objekt är jag intresserad av att köpa den av dej till min e-type, som saknar båda lamphållare av senare modell(plåt) samt båda styrhållare. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->nja vet faktiskt inte säkert om gaffeln blir utbytt eller reparerad ännu
håller på att fundera fram och tillbaks på det..verkar ju som det *bara* är bussningarna längst upp som är kass, i övrigt sitter den ju ihop..har gett det hela lite rostlösning så det ska gå att demontera framhjulet ifrån den.. 
har oxå lämmnat ifrån mig lite delar till lackkompisen, han ska lägga blå flake på dessa, hoppas det kan bli en kul kombination mot en svartflakad ram..
vi får väl se
håller även på att mäta ut för batterihyllan i verktygsfacket oxå..
någon som kan avvara en dyna till e-type gör inget om sadelbeklädnaden är kass bara stommen är bra..
den ska ändå kläs om.. <!-- </EdIndex> --></div>

har oxå lämmnat ifrån mig lite delar till lackkompisen, han ska lägga blå flake på dessa, hoppas det kan bli en kul kombination mot en svartflakad ram..

![[get_real] staff_36-1](./images/smilies/staff_36-1.gif)

fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->har lite funderingar på däck med vit sida till crazy-typen, men funderar ju på om det finns rätt dimensioner till den moppen med vita sidor
<!-- </EdIndex> --></div>
![[get_real] staff_36-1](./images/smilies/staff_36-1.gif)
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Dom här finns i båden 17 o 19 tum, kanske lite smala, men kan nog bli snygga ändå
http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?details=Ordern&cart_id=60623363.121.6318&Cookie=Newsletter_1002_MD&typ=R-153086&ranzahl=1&Breite=2.25&Felge=19&weiter=0&Ang_pro_Seite=10&Transport=P&dsco=121&m_s=1 <!-- </EdIndex> --></div>
http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?details=Ordern&cart_id=60623363.121.6318&Cookie=Newsletter_1002_MD&typ=R-153086&ranzahl=1&Breite=2.25&Felge=19&weiter=0&Ang_pro_Seite=10&Transport=P&dsco=121&m_s=1 <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ska klura på det Tompa...men håller med det kan nog bli snyggt på moppen med vita sidor....hoppas ju få upp lite fart på renoveringen så småningom--
<!-- </EdIndex> --></div>

-
- Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..