<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hej alla moppe diggare läste i classic motor om denna sida,och nu är man medlem .Har en del undringar och tror nog att svaren finns bland er
Har själv "bara" tre moppar,Husquarna Roulett-58,Cresent ??-?? och en Norsjö shopper av okänd årgång.
Återkommer om mod på Cresenten. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Välkommen och hoppas vi kan vara till hjälp i framtida frågor.
Jag kan mest NV och Crescent, men det finns en hel del mopedfantaster på forumet som är kunniga på andra märken.
Skicka mig bild på Crescenten om du vill ha hjälp med modellen! <!-- </EdIndex> --></div>
Lordhelmet skrev:Å lilla jag vill gärna se Rouletten :embaressed:
Hej förresten!
Är inte någon data haj,ska lära mej d där med bilder vad d lider.
Moppen är välpatinerad,d var min fars och han delade den med sina bröder så den är välanvänd. <!-- </EdIndex> --></div>
Raketsport skrev:Välkommen och hoppas vi kan vara till hjälp i framtida frågor.
Jag kan mest NV och Crescent, men det finns en hel del mopedfantaster på forumet som är kunniga på andra märken.
Skicka mig bild på Crescenten om du vill ha hjälp med modellen!
Var och kollade,det är en mod 1279 vet dock ej årsmodell <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har sett bilder på din Roulett och kan bara säga att jag är AVUNDSJUK, jag är så avundsjuk. Kanonmoped, testa att byta håll på insatsen i ljudddämparen Ska du nånsin sälja så hör av dig. <!-- </EdIndex> --></div>
Lordhelmet skrev:Har sett bilder på din Roulett och kan bara säga att jag är AVUNDSJUK, jag är så avundsjuk. Kanonmoped, testa att byta håll på insatsen i ljudddämparen Ska du nånsin sälja så hör av dig.
Vart såg du bilder på rouletten? Välkommen föresten <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Han fick tjuvkika på ett mail vi fått... Men den finns på läsarnas mopeder också. http://www.raketsport.com/lasarnas_moppar.htm <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jaså var det den, Jag blev ju sur att min inte är så fin .
Vissa människor har verkligen tur. <!-- </EdIndex> --></div>