Ny medlem

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
mcb380

Ny medlem

Inlägg av mcb380 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hej alla moppe diggare läste i classic motor om denna sida,och nu är man medlem :D .Har en del undringar och tror nog att svaren finns bland er 8)
Har själv "bara" tre moppar,Husquarna Roulett-58,Cresent ??-?? och en Norsjö shopper av okänd årgång.
Återkommer om mod på Cresenten. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Välkommen och hoppas vi kan vara till hjälp i framtida frågor.
Jag kan mest NV och Crescent, men det finns en hel del mopedfantaster på forumet som är kunniga på andra märken.

Skicka mig bild på Crescenten om du vill ha hjälp med modellen! <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Lordhelmet

Inlägg av Lordhelmet »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Å lilla jag vill gärna se Rouletten :embaressed:
Hej förresten! <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Välkommen bland moppelovers Mvh Alf-Johan :headbang: <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
mcb380

Inlägg av mcb380 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Lordhelmet skrev:Å lilla jag vill gärna se Rouletten :embaressed:
Hej förresten!
Är inte någon data haj,ska lära mej d där med bilder vad d lider.
Moppen är välpatinerad,d var min fars och han delade den med sina bröder så den är välanvänd. <!-- </EdIndex> --></div>
mcb380

Inlägg av mcb380 »

Raketsport skrev:Välkommen och hoppas vi kan vara till hjälp i framtida frågor.
Jag kan mest NV och Crescent, men det finns en hel del mopedfantaster på forumet som är kunniga på andra märken.

Skicka mig bild på Crescenten om du vill ha hjälp med modellen!
Var och kollade,det är en mod 1279 vet dock ej årsmodell :? <!-- </EdIndex> --></div>
Lordhelmet

Inlägg av Lordhelmet »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har sett bilder på din Roulett och kan bara säga att jag är AVUNDSJUK, jag är så avundsjuk. Kanonmoped, testa att byta håll på insatsen i ljudddämparen :D Ska du nånsin sälja så hör av dig. <!-- </EdIndex> --></div>
Samuel

Inlägg av Samuel »

Lordhelmet skrev:Har sett bilder på din Roulett och kan bara säga att jag är AVUNDSJUK, jag är så avundsjuk. Kanonmoped, testa att byta håll på insatsen i ljudddämparen :D Ska du nånsin sälja så hör av dig.
Vart såg du bilder på rouletten? Välkommen föresten :D <!-- </EdIndex> --></div>
fd Körmoped
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Han fick tjuvkika på ett mail vi fått... Men den finns på läsarnas mopeder också. http://www.raketsport.com/lasarnas_moppar.htm <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Samuel

Inlägg av Samuel »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jaså var det den, Jag blev ju sur att min inte är så fin :freakin mad:.
Vissa människor har verkligen tur. <!-- </EdIndex> --></div>
fd Körmoped
Skriv svar