Varför så små

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
tompa
Kontakt:

Varför så små

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja varför har det blivit så små bokstäver, inte bara här utan i dom flesta moppeforum har det hänt något inatt <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har du kommit åt snabb kommando för att ändra textstorleken?
Håll in ctrl-tangenten samtidigt som du scrollar på musen så ändras storleken igen och vill du direkt ha standard storlek så trycker du på ctrl och 0 (noll) samtidigt. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
f50glx
Forumsponsor

Inlägg av f50glx »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->det är väl inte ålders krämpor . glasögon <!-- </EdIndex> --></div>
sm-50
e-type-73 objekt
e-type-74
e-type-75 ekf
f-50glx-ekf
1199 flaka
Användarens profilbild
zappafan
Forumsponsor

Inlägg av zappafan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
f50glx skrev:det är väl inte ålders krämpor . glasögon
staff_gemini-1.gif <!-- </EdIndex> --></div>
Idrott luktar svett - Sport luktar bensin..
tompa
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Fruntimmer..........tanten hadde lånat min burk för att skriva ut några bilder....Hon är van vid sin lilla skärm, och jag har 22 tums skärm, då blev allt jättestort i stället......Men komma ihåg att ställa tebaks inställningarna, det ingår inte i ett fruntimmers hjärna :evil: <!-- </EdIndex> --></div>
green

Inlägg av green »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->brukar också skylla på min gammeltacka.. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
jorhul
Forumsponsor

Inlägg av jorhul »

tompa skrev:Fruntimmer..........tanten hadde lånat min burk för att skriva ut några bilder....Hon är van vid sin lilla skärm, och jag har 22 tums skärm, då blev allt jättestort i stället......Men komma ihåg att ställa tebaks inställningarna, det ingår inte i ett fruntimmers hjärna :evil:
'
Ha ha!! Kom igen Tompa! Hon kunde ju iaf. ändra storleken och tänkte väl att det var en skitsak för dig att återställa....(För hon bäddar väl kanske din säng då och då???) Men hon överskattade dig, du kunde inte. staff_gemini-1.gif staff_italiamac_fastidioso.gif <!-- </EdIndex> --></div>
Jörgen Hultman. Växjö Moppers.
Crescent F-50 -76, Crescent F-50 GLX -78, Crescent 1145 -57
Zündapp GTS 50 -81, Zündapp KS 50 -78, Monark 125 TTS -75
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

tompa skrev:Fruntimmer..........tanten hadde lånat min burk för att skriva ut några bilder....Hon är van vid sin lilla skärm, och jag har 22 tums skärm, då blev allt jättestort i stället......Men komma ihåg att ställa tebaks inställningarna, det ingår inte i ett fruntimmers hjärna :evil:
Har du så stor Tompa staff_gemini-1.gif <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
Skriv svar